The Fair ’11

Sziasztok Pingvinek!😀

Megérkezett a várvavárt The Fair party! Ez az egyetlen party az évben, ahol több ingyencucc van, és mindet játékokban elért eredményekért lehet megkapni! A szigeten többfajta játék is van, amiért jegyet lehet szerezni.

A jegyet a Forest-ben válthatod be cuccokra.


A tag pingvinek további díjakat is nyerhetnek, ha a Great Puffle Circus felé mennek.

Íme a tagok nyereményei:

Extra hír: Matyix nevű látogatónk közölte velem, hogy két rejtett cucc is van a bódéban, íme:

Mint említettem, a tagok külön betekintést nyerhetnek a Great Puffle Circus-ba, ahol minden pufi előadását megtekinthetik.

A legújabb produkció a barna pufi előadása, ahol egy súlyzót kell megemelnie.

Egy új kitűző is érkezett, a Coffee Shop-ba kell menned a megszerzéséhez.

A fagyigépbe hógolyókat kell dobálni, addig, míg meg nem telik.

Ha ezzel végeztél, a gép kiad egy fagyi kitűzőt, amit fel is vehetsz.

A sífaluban egy hátteret is kaphatsz, ha a fotóra kattintassz!

Szerintem a party ismét nagyon jól sikerült, sok szórakozást kívánok hozzá mindenkinek!

~Hblint

13 hozzászólás a(z) The Fair ’11 bejegyzéshez

  1. mimi17740 szerint:

    Nagyon jó! A barna puffleról csinálj videót hogy végig csinálja mert ez benne van a fall fair előzetesben is. Meg olvastam az újságban ha egy cucc rajtad van akkor tudsz fele máshogy táncolni arról is egy vidit pls. De szerintem király. 29-edikén többb item😀

  2. mimi17740 szerint:

    Ja és a Dojoban is van egy Milkshake Pin

  3. Summer Penguin szerint:

    Mimi17740: http://media1.clubpenguin.com/play/v2/content/global/rooms/party3.swf itt ugyanúgy megtekintheted a szobát!😀 Jó bejegyzés lett, én is sok szórakozást kívánok hozzá, ez nagyon jó parti!

  4. Knigth szerint:

    Meg fogom szerezni a piros autót😀

  5. Knigth szerint:

    Meg fogom szerezni a piros autót😀
    Knigth

  6. Knigth szerint:

    Ha az tagoknak van ;O amúgy bocs a két ugyan Olyan miatt

  7. Zsani szerint:

    és a More items coming soon alatt pontosan milyen időpontot érthet??

  8. szb5 szerint:

    kell a PLÜSS TEKNŐS!

  9. szb5 szerint:

    kösz matyix az infót.

  10. matyix szerint:

    Heló Hb reggel még suli előtt fenn voltam cpn és megtaláltam rht hajó jelmezbe volt és megújult a player cardja is csináltam róla képeket íme: http://users3.ml.mindenkilapja.hu/users/hcpk/uploads/Ujkep1.bmp
    http://users3.ml.mindenkilapja.hu/users/hcpk/uploads/Ujkep4.bmp
    http://users3.ml.mindenkilapja.hu/users/hcpk/uploads/Ujkep3.bmp

  11. Edwardboy1 szerint:

    Nekem nagyon tetszik a teknős.

Vélemény, hozzászólás?

