Rockhopper Tracker

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Rockhopper Tracker

Állapot: Online
Utoljára látták: Beanie/Puffle Circus [19:34]
Keresés alatt áll…

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Rockhoppert megtaláltad, mindenképp írj Kommentet, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel gazdagodsz:

Ezenkívül egy dedikált hátteret is kapsz tőle.

Rockhoppernek most új a player cardja:

A Bunny Hill szerveren tudtam vele először úgy találkozni, hogy végigkísértem. Íme, a képek:

Rockhopper, a Cove-ban egy történetet is mesélt: “Képzeljétek el, egyszer azt vettem észre, hogy a Migratoron egy lék van, és folyik be a víz. Nem volt ötletem, mivel tömjem be, először lufikat akartam felfújni, de nem sokat segített. Találjátok ki, mivel sikerült megoldani a problémát! Egy dudával, amit a party-ra hoztam!”

Egyik találkozásunk során, Rockhopper, mikor a Pizza Parlorba volt, és megnyerte a pizza-evő versenyt, azt mondta, hogy a pizzák rossz helyen ülnek, és “jó szeleket” kívánt. Remélem mindenki érti a viccet…

Eddigi találataim:

Avalanche:

Beanie:

Below Zero:

Christmas:

Hot Chocolate:

Yukon:

Hogyan találd meg?

  • Használd az oldal trackerjét, és frissítsd gyakran!
  • Mindenképp menj fel az oldal chatjére, ugyanis ott előbb kerülnek ki az információk!
  • Ha a szerver nem fullos, és bejutottál valahova, mindenképp igyekezz az adott szobába, mert hamar betelik. Ha már betelt, ne nagyon próbálkozz, inkább várj előtte, hátha kijön oda is!
  • Amennyiben sok pingvin próbálkozik bejutni, egyszer mindenképp próbálkozz te is, hátha szerencséd lesz.
  • Ha sok pingvin van egy szobában, mindenképp nyisd meg az ottlévő pingvinek listáját, és keresd meg Rockhoppert.
  • Ha sikerrel jártál, kattints a Player Cardján lévő dobozra, így egy hátteret is kapsz.

Sok szerencsét a kereséshez!

  

33 hozzászólás a(z) Rockhopper Tracker bejegyzéshez

  1. xReaderx szerint:

    Cool! Adventure Partyn is ez volt. Csak kár h most se találtam meg RH-t.😦

  2. Buster szerint:

    reader nem ez volt az adventure partyn hanem ez az új és én meg taliztam vele

  3. Nextra szerint:

    Igen velem is ez volt😦 Sose találtam meg.. Már megtaláltam de akkor még nem volt stamp😦 Sensei-it megtaláltam de akkor még nem volt stamp… Ez volt még Gary + Penguin Band meg Aunt Arctic szinte mindenki megvolt.. Remélem most meglesz🙂

  4. patrik90089 szerint:

    sziasztok én még sose találkoztam egy híres pingvinel sem!:(

  5. balib3 szerint:

    Én meg ma csak úgy beléptem,betett a városba,és ott van Rockhopper.Az avalanche-n találtam meg.Itt egy kép.

    http://imageshack.us/photo/my-images/855/rockhopper.png/

  6. record1212 szerint:

    Megvan.Én is taliztam vele:D

  7. kulcsa szerint:

    Sajnos én még ezen a partin nem találkoztam rhval de nagyon szeretnék!😀 És elhatároztam hogy igen találkozni fogok vele!😉 Csak egy baj van hogy kicsit lassú vagyok😀 de ez már az én hibám! az a lényeg hogy mindenki higyen benne hogy tallkozni fog vele!😀

  8. Gezi1 szerint:

    Megvan!!!😀 Köszi HB! Remélem még sokszor megtaláljuk.

  9. Betti-98 szerint:

    Mire odaértem eltűnt =( De talán majd legközelebb🙂

  10. Sárhegyi Dominika szerint:

    Sziasztok én most találkoztam Rockhopperrel az Auroran, a Beach-nél ! pill és rakok képet is !

  11. Betti-98 szerint:

    Megvan! Ice Berg/ Beach

  12. Betti-98 szerint:

    Most a stadiumban van!

  13. Levi2010 szerint:

    Én is megtaláltam ma!😀
    Eddig sose találkoztam vele ez egy “megváltás” volt és még egy közös fotót is készítettem vele.

  14. sasogirl szerint:

    Valaki tudja,h. most hol van Rockhopper???:(

  15. Boo szerint:

    Jó szeleket kíván xD
    Ez volt a CP egyetlenegy vicces jelenete.

  16. Pannyka szerint:

    még hogy Hb-nek lesz rossz híre…, azrt ilyen ne beszéljen. ez egy gyerek oldal, kicsit gyengébben is fogalmazhattál volna, és ez a minimum.

  17. Reader szerint:

    Pannyka ezt kinek mondtad? o.O

  18. sasogirl szerint:

    Am valaki keresi Rockhopper-t??

  19. lucapingvin szerint:

    de jó lenne😀

  20. Reader szerint:

    mi volt oda írva?😮

  21. lipcsei szerint:

    én találkoztam vele az adventure szerveren a hajóján

  22. Nimfa szerint:

    Nekem már megvan.
    VAN ÚJ HÁTTERE?

  23. Bazs07 szerint:

    nem láttátok?
    ha igen melyik szerveren és hol!

Vélemény, hozzászólás?

