Kátyagyűjtés: A nyertes!

Sziasztok Pingvinek!😀

Sok izgalom közepette végre összegyűjtötte valaki az 5 legendás lapot, aki nem más, mint Tareq! Gratulálunk, a nyereményed egy Card-Jitsu kód!

Íme a győztes levele:

Elhatároztam, hogy ne csak egy ember vigyen el mindent, akinek egy adott kirakósból legalább a kártyák 70%-a megvan, megkapja az érte járó jutalmat!

A gyűjthető kártyák közé tartoztak a pufik, amiből ha 8at összegyűjtöttél, 200 jegyet szerezhettél. Ezen kívül még volt a Stage rejtvény, amit ha összeraktál, 150 jeggyel gazdagodtál. Bár ezeket senki nem tudta befejezni, úgy döntöttem, pár lelkes gyűjtőnek odaajándékozom ezt a jutalmat, mert nagyon közel járt hozzá.

A 200 jegy nyertesei:

  • Lea
  • Tobi
  • Matyix
  • Record
  • Boo

A 150 jegy nyertesei:

  • Kis Bárány

Te mit gondolsz?

~Hblint

10 hozzászólás a(z) Kátyagyűjtés: A nyertes! bejegyzéshez

  1. Lea Hergerth szerint:

    Akk kérek 200 jegyetxd

  2. Kormi1999 szerint:

    én is😀

  3. mimi17740 szerint:

    Én jelentkeztem és semmi levelet se semmit se kaptam

  4. patrik90089 szerint:

    mit csináltak hogy nyerjenek?

  5. mimi17740 szerint:

    KÖCSÖGSÉÉÉG! És ezt így kimondom mert én is jelentkeztem és hb semmi feladatot se semmit se küldött. Dögöljön meg hogy semmit se küldött. DÖGÖLJÖNMEG

  6. Dundirudi szerint:

    esnekemse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. barni szerint:

    PERSZEEEEE EEEEEZ EEEEEGY NORMÁÁÁÁÁLIS OLDAAAAAL ÉS HBBB IS MINDENT MEGTETTTTT ÉRTSÉTEK MEEEG

    HAAAAA NEEEEM TETTTTTSZIIIIK IDEEEEEE SE JÖÖÖÖÖÖJJETEK

  8. Pannyka szerint:

    nekem se jött levél, de én nem nyávogok. Hb-nek biztos volt ezer más dolga.

  9. Reader szerint:

    Nekem jött, de nem baj, hogy nem nyertem. Amikor a chaten volt kártyagyűjtés, akkor jegyet is lehetett nyerni. Aki meg nem volt ott az meg megszívta, kész.. ^^
    Hb-nek tényleg biztos lehetett más dolga is ezenkívül… Nem kell nyavalyogni… Pannykának is igaza van.. Mimi neked meg ez már az ezredik nyávogásod.😀

  10. pengbluei szerint:

    Nekem is jegyek kellenek!!!

Vélemény, hozzászólás?

