Új szerkesztő!

Sziasztok Pingvinek!😀

Ezennel bejelentem, hogy én leszek az új szerkesztő. A feladatom főként a hírírás lesz. Remélem tetszeni fognak a bejegyzéseim nektek.

Szerinted okos döntés volt erre az oldalra jönnöm?

SZÓLJ HOZZÁ!😎

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

28 hozzászólás a(z) Új szerkesztő! bejegyzéshez

  1. Myvip szerint:

    bazdki morde…😄 Grat

  2. vikikee szerint:

    Jó ötlet volt. Amúgy sok sikert a kezdéshez!😀

  3. Bogdan szerint:

    Sok Sikert, jegyet dayt, xatot, meg mindent😀 Biztos jó szerki leszel!
    Hajrá Tareq!!

  4. MSaca96 szerint:

    Dejó🙂 Sok sikert :DD

  5. Betti-98 szerint:

    Sok sikert!!! =)

  6. totyogi1 szerint:

    sok sikert kívánok!:D

  7. totyogi1 szerint:

    az jó sztem megérdemled😀

  8. mimi17740 szerint:

    Szerintem nekem kellene most írnom. NEkem 8 bár lennék itt szerkesztő így is jól értek a wp-hez és aa cp-hez😀

  9. mimi17740 szerint:

    de hb csak ismerteket vesz fel a többit leszarja😦 pedig én jó vok

  10. csinci10 szerint:

    sok sikert Hb

  11. Máté szerint:

    király hogy most te vagy az új szerki😀 sok sikert az oldal szerkesztésével😉

  12. Golden peguin szerint:

    Sok sikert, de most hb is megmarad szerkinek?

  13. Summer Penguin szerint:

    Már hogyne maradna meg, ő a főnök!

  14. Hun5 szerint:

    sok sikert neked.!:-D

  15. mamcsi szerint:

    sok sikert😉 remelem majd leirod az unlockolo kodokat🙂

  16. icheesexd szerint:

    azért aláírás képet válthatnál me ez naon szar

  17. Donder6 szerint:

    Én is sok sikert kívánok Tareq!:)

  18. ddpingvin szerint:

    hajrá! amúgy ki vagy te?

  19. Reader szerint:

    Hajrá Táker!😄

  20. pattya0 szerint:

    Sok sikert és gratulálok!😉

  21. Thomas szerint:

    Nee😦

    Te is a n00b bandához mész szerkinek😦

Vélemény, hozzászólás?

