Field Ops #51

Sziasztok Pingvinek!😀

Megérkezett a legújabb Field Ops, amelynek a teljesítéséhez a Hidden Lake-be kell menned.

Ha a küldetést végigvitted, ezúttal Dot fog neked üzenni.

Ügynök, ez tökéletes volt! Rendkívül cseles, és fegyelmezett! Ezek a képességek jól fognak jönni a Stealth ügynökök közt. És persze segíteni a szakaszod. Ne felejtsd el, a Tech és a Comm ügynökök a saját erejüket is bevetik egy küldetés során.

Te mit gondolsz?

~Hblint

17 hozzászólás a(z) Field Ops #51 bejegyzéshez

  1. Summer Penguin szerint:

    Azt, hogy nagyon gyors és precíz munkát végeztél, amint megkérdeztem, hogy hol van a field ops máris kiírtad. Csak így tovább!😀

  2. varga dániel szerint:

    ömm bocsánat nekem van 1ojan problémám hogy nem tudom a nyitvatartást használni pingvin idözonába van vagy
    valodi idöbe ? elöre is köszönöm:9

  3. mimi17740 szerint:

    Ébn azt gondolom hogy egy köcsög vagy aki csak ismert szerkesztőket vesz fel

  4. totyogi1 szerint:

    hogy beszélsz

  5. totyogi1 szerint:

    ezt miminek mondtam

  6. Hun5 szerint:

    Hello Blade tegnap amikor .a chaten irtam h a Hidden Lake-ban van az uj filed oops akk azt monsták hogy hülkye vagyok.közbe.télleg ott volt..!!-_-

  7. mimi17740 szerint:

    Amúgy tudok szépen fogalmazni is de igaz hb senkit se vesz fel csak azt aki már szerkesztett oldalt. Én szerkesztettem! és volt legalább olyan is hogy lefordítottm az újságot az egészet.. de hb sose vesz fel mert ő nem ismer és ezt neki üzenem hogy nem úgy kell felvenni hogy ismerd hanem úgy hogy tudjun szerkeszteni cp-zni stb. Engem egy próbaidőre is felvehetne

  8. mimi17740 szerint:

    Amúgy tudok szépen fogalmazni is de igaz hb senkit se vesz fel csak azt aki már szerkesztett oldalt. Én szerkesztettem! és volt legalább olyan is hogy lefordítottm az újságot az egészet.. de hb sose vesz fel mert ő nem ismer és ezt neki üzenem hogy nem úgy kell felvenni hogy ismerd hanem úgy hogy tudjun szerkeszteni cp-zni stb. Engem egy próbaidőre is felvehetne. Simán felvehetne mert én az egész újságot lefordítanám! de akár még egy saját újságot is szerkesztenék…

  9. mimi17740 szerint:

    meg a field op FELADAT részét is eraknám

  10. penguinnikhu szerint:

    mimi ember ne itt izéjjá már mert idegesitö egyebként meg honan tudod hogy jobb vagya az uj srácnál ha meg ennyire pro vagy akk csinájj egy oldalt!

  11. mimi17740 szerint:

    már van 3 is képzeld el vagyis 3 mlapjás 5 wp-s

  12. Summer Penguin szerint:

    mimi ezt a szöveget körülbelül 30ezerszer láttam már ma. Mit vársz? Hogy jön egy ismeretlen ember hb mondja hello fel vagy véve és ennyi? Meg is kell ám felelni a követelményeknek!

  13. Betti-98 szerint:

    Mimi, ha meg van oldalad, akkor ne HB-t csesztesd, hogy vegyen fel, hanem szerkesztgesd azt! Attól még, hogy idejössz és leköcsögözöd HB-t, végképp nem vesz fel! Mit képzeltél?

  14. balib3 szerint:

    Sziasztok!Épp előbb,mikor felléptem a chatre,még nem voltam bejelentkeze.Gondolom Mordekaiser,aki Bannolt engem,azt hitte,hogy kanna vagy akárki más vagyok.Kérem hogy oldjanak fel,adják vissza a rangom,és hogy legközelebb várják meg,hogy bejelentkezzenek,ne pedig a bann-t repítsék…

    Köszi🙂

Vélemény, hozzászólás?

