Gary Tracker

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Állapot: Online
Utoljára látták: Francia Yeti/Secret Laboratory [15:42]
Keresés alatt áll…

 FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Garyt megtaláltad, mindenképp írj, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

ÍRJ KOMMENTET!

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel gazdagodsz.

Gary, most új háttereket osztogat.

Eddigi találataink:

Ascent:

Berg:

Portugál Zero Grau:

Sok szerencsét a kereséshez!

 

~Hblint

11 hozzászólás a(z) Gary Tracker bejegyzéshez

  1. ooorecordxat szerint:

    Hblint,nagyon vártam a estét amikor talizhatok garyval:D
    Szerinted milyen lesz a kedved ha gary-vel talizol?
    Record.
    Oldjfelchaten

  2. Bertold11 szerint:

    Sajnálattal kiléptem az oldalról többé szerintem nincs jó dizájn :S ÉS kérem levetetni mindet T_T

  3. PCS szerint:

    Gary mi???? Keresés alatt áll…. xĐ

  4. Lea Hergerth szerint:

    Bocsesz muszály: EMBEREK MINDENKI SZAVAZZON A TÁMOGATÁSNÁL A MISINÁRA!!!!😀 Több millió forintot nyerhetnek! HAJR HURRÁ SZAVAZZATOK:D
    -Kösz ..Lea

  5. Betti-98 szerint:

    Találkoztam vele!!!! Kétszer is😀

  6. Betti-98 szerint:

    Itt vannak képek róla, csak még nem tudtam körbevágni! =)

Vélemény, hozzászólás?

