Super Exclusive: Gary, Shadow Ninja!

Sziasztok Pingvinek!😀

Ismét igazolódott, hogy a CPPS milyen hasznos! Secret Agent nemrég megtalálta Gary legújabb Player Cardjának az SWF-jét, ami így néz ki:


Nem tudom, hogy valóban-e így fog kinézni, de mivel ez a fájl a CP adatbázisában volt, biztos nem egy hamisítvány.

Egyéb hír az is, hogy Garyről egy olyan SWF-et is talált, ahol a szellemfogóval együtt van.

Ami legjobban tetszik, az a tánc akció. Úgy tesz, mint a pingvined, ha csak a szellemfogó van rajt.

Viszont a dolgoknak ezzel nincs vége. A Shadow Ninja ruháról már régen írtunk nektek, viszont most már speciális mozdulatok is járnak hozzájuk, amit te is kipróbálhasz a CPPS-en! Íme:

Ezzel már valószínűleg beigazolódott, hogy hamarosan megérkeznek a Shadow Ninják a szigetre. De vajon mikor? Emlékeztek még a Blackout Partyra, amiről még régebben egy bejegyzést is írtam? Lehet, hogy ahhoz lesz köze.

Egyenlőre még minden rejtélyes, csak találgatni lehet.

Te mit gondolsz?

~Hblint

12 hozzászólás a(z) Super Exclusive: Gary, Shadow Ninja! bejegyzéshez

  1. Reader szerint:

    Jó poszt lett!😀 Nekem tetszik.😀 Várom a Blackout-ot már… Mikor lesz szerinted? xD

  2. plokur 98 szerint:

    sziasztok
    szerintem még novemberben megérkeznek az új ninják mertha megnézitek az évkönyveket láthatjátok ,hogy maga a card-jutsu ,a fire card jutsu és a water card jutsu mind novemberben jelent meg és persze rengeteg hír került ki róla ami azt jelenti hogy már nincs messze a megjelenése.

  3. matyix szerint:

    Szerintem Garyval majd lehet a szellem irtó cuccal a kezében találkozni CPn is mint Rhval mikor hajó jelmezbe volt fall fairon.

  4. Levi2010 szerint:

    Jó lett a post!😀 Am szerintem novemberben lesz a Blackout parti. Ugye novemberben 1 event sincs beiktatva.Herbert régebben Klutzyval le akarta rombolni a világítótornyot. Most pedig Klutzy bosszúból elvégzi ezt a feladatot!😛 Vagy majd váltságdíjat követel.

  5. plokur 98 szerint:

    hát november 1-én ha lerombolják a világító tornyot vagy valamilyen oknál fogva nem lesz áram lehet hogy akkor fognak megjelenni a shadow ninják, vagy november vége felé

  6. iworldbabuk szerint:

    Sziasztok ! The Sky vagyok csak más accountal.. Na szoval kutakodtam swf-ek között és most megtudom mutatni nektek Aunt Artic -ot http://kepfeltoltes.hu/111023/hb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

  7. Nimfa szerint:

    Én valahol azt olvastam, hogy novemberben lesz ez.😀

  8. Viltord szerint:

    Ha be is vezetik, nyilván novembertől lesz, ahogy az eddigi fajt nindzsák is.

  9. Viltord szerint:

    Elírtam, a fajt az fajta akart lenni.

  10. Levkon szerint:

    csáó !!
    feltudsz venni skypera ha neked van?

  11. Levkon szerint:

    a nevem levente88888

Vélemény, hozzászólás?

