Club Penguin 6. Születésnapja!

Sziasztok Pingvinek!😀

A vártnál egy nappal előbb, Október 23.án megindult a Club Penguin 6. születésnapját ünneplő partija.

Hogy az ingyencuccot megszerezd, menj a Kávézóba, és kattints a tűre.

A tű a lufikat kidurrantja, így a sapka leesik a torta mellé.

Nekem nagyon tetszik az idei sapka!

Egy új évkönyv is megjelent, ami a 2010-2011es eseményeket foglalja össze.

Reméljük, az oldalra hamarosan ennek a lefordított változatát is ki tudjuk rakni.

Ami érdekes, hogy Aunt Arctic megemlítette, hogy a parti során a kávézóban lehet majd vele találkozni, így akár már ma is elindíthatjuk a Trackert! Az oldal egyik látogatója küldött nekem egy képet a hátteréről:

Nekem nagyon tetszik a háttér, és remélem meg tudom majd szerezni!

Te mit gondolsz?

~Hblint

15 hozzászólás a(z) Club Penguin 6. Születésnapja! bejegyzéshez

  1. janadika123 szerint:

    Hajrá hb! De alig várom hogy ez megtörténjen! Nah megyek röktön a CP re és megszerzem! Szia!

  2. Reader szerint:

    Remélem megtaláljuk Gary-t is és Aunt Arctic-ot is!😀 Egy partin 2 hátteret lehet szerezni (2 hírességgel) xD

  3. mimi17740 szerint:

    Tök jó!!! Imádom ezt a partyt xD vagyis a szülinapi partyt😀

  4. mimi17740 szerint:

    HB ! HB! hajt a november 2010-re a year bookba és nézd meg az amulettetfelül! benne van a shadow ninja jel!

  5. penguinnikhu szerint:

    hogy kell kinyitni a tortát?

  6. mimi17740 szerint:

    aha happy77 második youtube fiókja -.-

  7. plokur 98 szerint:

    Hb észrevetted ,hogy a világító toronyban a háló mögött és a ski lodge-ban a tükörben egy ninja árnyéka van.Lehet ,hogy a shadow ninjáké.

  8. totyogi1 szerint:

    aztamindenit na de megszereztem

  9. prímerpatron szerint:

    emberek, nektek nem nagyon lassú a CP? nekem eléggé…és egy teli szerverre fölmentem és alig voltak.nem tudom mi van..

  10. Nimfa szerint:

    Igen,most mindenkinek,mert mindenki aunt arcticot akarja látni.
    Én egy órával ezelőtt találkoztam vele.:D

Vélemény, hozzászólás?

