Új videó!

Sziasztok Pingvinek!😀

A Club Penguin szerkesztősége új videót tett közzé a nemrégi frissítésekkel; barátok gomb és chat gomb.

Neked mi a véleményed a videóról?

SZÓLJ HOZZÁ!😎

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

10 hozzászólás a(z) Új videó! bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    hogy lehet megnézni, a szobában lévő pingvinek listáját?

  2. penguinnikhu szerint:

    azé te is jolénnél😛

  3. Moove345 szerint:

    hogy lehet ilyen tipusu weboldalt csinálni?

  4. balib3 szerint:

    Légy szíves, ne süllyedjen már le ez az oldal is arra a szintre,ahol a kommenteket írogatják át.Ha elegünk is van a nyafogásból,akkor is max törölni…

  5. Tareq96 szerint:

    Balib3, én nem szívesen írok át kommenteket, de ha konkréten ennyit írt: “Nagyon szar lett a bejegyzés, nem kellet volna lefordítani a videót te béna? Ha én lettem volna a szerki, nem te sokkal jobb lenne az oldi”. Szerintem ilyen kommenteket nem kell meghagynom.

    • balib3 szerint:

      Az igaz.Mimi már elég idegesítő a nyafogásával.De ha törölni lehet a kommentet, akkor inkább azt.Csak azért mondtam,mert volt néhány oldal,ahol ezek folyamatosak voltak és ilyenekkel kezdődtek,aztán később olyan cifra mondatokat írtak oda,hogy csak na. :I

  6. editorcp szerint:

    Egyetértek Tareq-kal, mindenkinek elege van Mimi nyafogásából, és szeretnénk ha leállítaná magát, de ha lehet törlöm az ilyen komikat, amiket mimi ír, hozzám is írt cifrábbat is, töröltem azt kész.

  7. Andi szerint:

    Nekem nagyon tetszett, azért, mert annak ellenére, hogy keveset tudok angolul, megértettem.

  8. $Money$ szerint:

    Olyan lúzer vagy tareq96! Olyan nyomorékan nézel ki! Ennél már csak az cikibb, hogy nem vagy member!😛

Vélemény, hozzászólás?

