Új pin, hot sauce!

Sziasztok Pingvinek!😀

Megkérezett a legújabb pin, ami hot saucet ábrázol. A Cavemine szobában található, a bánya rejtett részénél.

Update: Páran jóváhagyták kommentben, hogy nem tetszik a “ketchup” kifejezésem a pinre, ezért átírtam Hot Saucere.

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

18 hozzászólás a(z) Új pin, hot sauce! bejegyzéshez

  1. Leonardo szerint:

    Háát te se vagy egy nagy cp -s…
    Az nem ketchup, hanem hot sauce…
    De egyébként grat hblint, hogy ő még mindíg nem jött rá, pedig én ma 2x láttam cp -n. Ez az oldal az ő nagy képéről (hogy ő milyen ügyes, okos) és a szolgáiról (boccs a neveződésért, de hb -nek tényleg csak erre vagytok jók, hogy ő csak “legyen” és ti keményen dolgozzatok)szól. Ez a véleényem nem kell elfogadni csak olvassátok végig és blint is nézze meg (nekem is van wp -s oldalam és tudom, hogy megy).
    Üdv.: ~Leonardo és Johnny Penguin

  2. balib3 szerint:

    Nem te vagy az,aki nemrég linkelte azt a directoros szöveget?Mi történt hirtelen hogy ilyen ellenséges lettél?A társ szerkesztők pedig azért vannak,hogy ne mindent 1,esetleg 2 embernek kelljen kiraknia.Ezt úgy mondod mintha HB semmit sem csinálna.Abba meg felesleges belekötni hogy ketchup vagy hot sauce…

    • Leonardo szerint:

      De én vagyok, és soha se voltam barátságos csak ezt fontosnak éreztem, hogy tudjátok. Tudo jól mért vannak társ szerkesztők, az oldalamon van, DE HELYETTEM NEM A TÁRSSZERKESZTŐK CSINÁLJÁK A DOLGOKAT. Egyébként te nyugodtan hívhatod, kechupnak, majd senseit is hívd kínai csávónak és így tovább.
      Látom te nagyon oda vagy hblintért. Ő IS MÁS FÓRUMOKRÓL ÁSOL. Egy régi példa rá: better igloos katalog képek linkje: http://www.monchocho.wordpress.com/2011/...

      • Balib3 szerint:

        Egyáltalán nem így van,én senkiért nem vagyok oda.Minden egyes cp-s oldalt nézek amiről tudok.Sehol nem akarok ellenségeskedni,főleg nem vitákba belefolyni.Nyugi Senseit pedig Sensei-nek hívom,a hot saucet pedig hot sauce-nak.Csak azt mondtam,hogy nem kell minden kis “hibába”belekötni. :p

  3. Leonardo szerint:

    Válasz elfogadva🙂

  4. Leonardo szerint:

    Egyébként szerintetek hblint tényleg csinál vmit? Ma se volt fenn az oldalon, ert a widgetet se javította át. És sok dolgot nem ő, de ebbe részletesen nem szeretnék belemenni. (pl. pengmedia, cpps, stb.)

  5. Boo szerint:

    Hát egy hosszú epizódot ígért,ami kb.karácsonyra lesz meg,talán azt csinálja😀

    • Leonardo szerint:

      Ok, álmodozzunk… a könyvtárban a könyvek folytatását is ígérte…
      De ennek az oldalnak az ügyeibe nem ártom bele magam foglalkozok a sajátommal, úgyis kis idővel (vagy már most :-D) sokkal jobb lesz, mint ez egyébként is Johnny a legjobb szerkesztő, és barát, vele bármit eltudunk érni.

  6. totyogi1 szerint:

    bizony :s

  7. Leonardo szerint:

    Na látod, hogy hblint tényleg nem csinál semmit,😀

  8. sonata1 szerint:

    Leonardo mi az oldalad neve ? (LINK)

  9. plokur 98 szerint:

    ezt nézzétek meg

Vélemény, hozzászólás?

