Designer-felvétel: A végeredmény.

Sziasztok Pingvinek!😀

Végre megvan az 50%-os többség, így lezárhatom a szavazást. Hatalmas küzdelem után eldőlt, ki a nyertes, aki nem más, mint Jonas!

Íme, a nyertes munkája:  Katt!

Utólag szeretném megköszönni mindenkinek a munkáját, és persze a szavazatokat is, amivel eldönthettük, hogy Nektek, látogatóknak mi tetszene legjobban!

~Hblint

33 hozzászólás a(z) Designer-felvétel: A végeredmény. bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    gratula, nekem mindhárom nagyon tetszik. nem is nagyon tudtam dönteni.

  2. Nincsmail szerint:

    Ezek a legjobbak?:D Huh inkább nem is szavazok, hazudnék ha valamelyikre szavaznék:d

  3. PCS szerint:

    áá szinte mindenki JoNaS éra szavaz. Nekem is az tetszik

  4. ddpingvin szerint:

    én nagynehezen döntöttem. szerintem mindegyik jó

  5. penguinnikhu szerint:

    megparancsolom mindenkinek h nextrára szavazoon :DD

  6. penguinnikhu szerint:

    jonas IP cim váltogatos

  7. XY szerint:

    Nem tudom, miért olyan különleges Jonas-é, ez a kép fent van a neten és csak a feliratot tette rá. Skinler és Nextra legalább szerkesztették a képet.

  8. atikas15 szerint:

    Mondjuk elég szerencsétlen képszerkesztés szempontjából ez a kicsi, 140 pixeles magasság. Az tud igazán jó képet csinálni erre a méretre, aki ehhez van szokva…. =/

  9. Betti-98 szerint:

    Egész délután a képet szerkesztettem, erre idejövök este, hogy nevezzek vele, és addigra már vége lett😦 Pedig olyan sokat dolgoztam vele!

  10. Moove345 szerint:

    Valaki meg mondja ,Hogy lehet szabad chat-et használni clubpenguin-on?Nekem nincs ott az a kis szövegablak…

  11. plokur 98 szerint:

    Gratulálok jonas.

  12. JoNaS szerint:

    Köszönöm a gratulációkat, én is gratulálok Skinlernek és Nextrának is!😀

  13. Golden peguin szerint:

    szép volt jonas

  14. ddpingvin szerint:

    JA. SZÉP VOLT!

  15. Tamezz szerint:

    az enyém pont ugyanúgy néz ki mint jonas-é csak az enyémen minden felirat fekete,és én hülye nem küldtem be. pedig komolyan úgy néz ki.

  16. canpolien szerint:

    Jonas csalt!
    a képet a netől szedte ahogy XY mondta!
    Bizonyíték: http://lux1200.files.wordpress.com/2010/11/card-jitsu-image.png?w=300&h=145 csak kinyújtotta a képet és ráírta a feliratot!

  17. Reader szerint:

    Egyébként az énvéleményem az, hogy jó döntés volt Jonasra szavazni.😀 Ez a fejléc + háttér nagyon összeillik. Amúgy grat Jonas!😉

  18. Máté szerint:

    Gratulálok Jonas! Ügyi vagy😀

  19. Balib3 szerint:

    Ha jól értettem az újságban leírtakat,akkor lehet indítani már ma a sensei trackert!😀

  20. mimi17740 szerint:

    Jonas télleg csalt. Már a szerkesztőfelvétel előtt ezt egy műásik oldalon láttam! Am gratula😀

  21. Habla szerint:

    A fejléccel semmi bajom, igaz nem erre szavaztam, de nem rossz…De könyörgöm, ezt a piros hátteret vegyétek le, mert eléggé fusztráló:s

Vélemény, hozzászólás?

