Ingyen Ninja-Amulett!

Sziasztok Pingvinek!😀

Lewy nevű látogatónk tájékoztatott arról, hogy a Ninja amulett non-memberek számára is megvehető. Megnéztem, és igaza lett! A dolgotok csak annyi, hogy bementek a Ninja Hideoutba, és megveszitek a katalógusból!


Te már megszerezted?

~Hblint

20 hozzászólás a(z) Ingyen Ninja-Amulett! bejegyzéshez

  1. Tripla xXx szerint:

    Biztos ez is hiba,mint pl: a lemez a discoban.

  2. canpolien szerint:

    Az Aurora szerveren mindenki member kivéve én nem és ez biztos hogy egy hiba mert mindenkinek a csillag van a jelvényén és minden barátom member aki nem is volt az.🙂

  3. canpolien szerint:

    ja a cp tele van hibákkal de ez benne a jó🙂

  4. Pannyka szerint:

    de ez nem hiba! mostanában egy csomó dolgot kiadnak non membereknek is, valószínűleg a közelgő party miatt lett ingyenes ez a cucc.

  5. Pannyka szerint:

    most vettem észre, hogy a tűz és a víz ninja cuccokat is fel lehet venni non membereseknek is.

  6. Golden Penguin szerint:

    Na tessék hb pont erről beszéltem. Az ilyenekért is adhatnál neki jegyet.
    Am hova tűnt a partik menüpont?

  7. Golden Penguin szerint:

    I just met Sensei!!!! He’s so awesome! I was all, “Hi Sensei!” and he was like, “I think you’re standing on my foot.” Sensei rules!!!

    Ezt az üzenetet kaptuk az imént rookie-tól.

    Most találkoztam Sensei-jel!! Annyira jófej! Én csak annyit mondtam “Hi Sensei!” és ő erre “Azt hiszem, a lábamon állsz” Sensei szabályai!

  8. PCS szerint:

    Mindenki bannolva lett? (xaton)

  9. PCS szerint:

    már van gyertek fel

  10. mamcsi szerint:

    EZ nem hiba hogy megleht venni az amulettet.Nem az az igazi hiba ami velem tortent egyszer amikor avatarok valogatasa volt meg akartam venni egy karkozot es meg engedte de egybol ki is dobott vagy meg van egy eset amikor a haverommal megcsinaltuk a 11edik missiot es amikor felvettuk a szemuveget akkor a haveromra felkerult egy green tabard ami persze majd el is tunt ezek az igazi hibak nem az hogy megleht venni a member cuccot.Ha hiba lenne akkor nem maradna meg a cucc es ki is dobna a szerverrol

  11. Gáspár Dániel szerint:

    De ahoz hogy megkapjam a medált Member-nek kell lennem!

    Legalábbis nekem!

  12. PCS szerint:

    Ez sztd. sem hiba. A party miatt van hiszen ahogy írták belehet menni majd a FIRE-WATER dojoban…

  13. Viltord szerint:

    Szerintem se hiba, kipróbáltam. Bár nekem korábbi member-ségemből megvan az amulett, meg a tűz és víz nindzsa cuccok is, mindegyik most valóban ingyenes és lehet hordani.🙂 Szerintem is ideiglenesen tették azzá, mármint ingyenessé a nindzsa parti miatt előtte és a partira is. Aztán lehet, hogy ismét member-es lesz csak, bár nem tudom. Mindenesetre ez jó húzás a CP-től, hogy parti előtt és a parti ideje alatt az arra vonatkozó member-es cuccokat nem member-ek számára is ingyenessé teszik.😉

  14. Szilágyi Ádám szerint:

    Én is már megszereztem az amulettet és a partit is már nagyon várom.És

Vélemény, hozzászólás?

