Christmas Sneak Peak!

Sziasztok Pingvinek!😀

Mint tudjátok hamarosan jön a Christmas party, és ahhoz találtam pár Sneak Peaket. Először is egy kép a bútorokról.

A Karácsonyi ruhákról, szettekről sok előzetest tudok nektek mutatni!

Végül pedig előzetesek a karácsonyi szobákról!

Neked mi a véleményed a Sneak Peakekről?

https://hbclubpenguin.files.wordpress.com/2011/07/72930043.png?w=171&h=32&h=32

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

17 hozzászólás a(z) Christmas Sneak Peak! bejegyzéshez

  1. PCS szerint:

    Tök jók a bútorok/szobák/ruhák!!! Nekem ruhák közül a hópelyhes nagyon bejön🙂

  2. Hun5 szerint:

    a hópelyhesben.?méár szürke a pingvin? levan fagyva?? .vagy akár senseiszín?? .:D amm pls.tareq oldjfel chatről.hun5.

  3. aki szerint hülyék vagytok szerint:

    Ti nagyonokosak! a vak is látja hogy ez a hülye nem találta hanem abból a programból szedte amelyikben képregényt lehet csinálni…
    és az se jobb hogy olyan okosok vagytok mint az isten, közben pedig csak mindent lelestek a monchochoról

  4. klaudiasora szerint:

    Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de nem tudom máshova. Találtam még néhány rejtett cuccot, le is fényképeztem, és ha kell, akkor szivesen elküldöm a képeket, vagy megmondom, hogy hol találhatók. E-mailben szivesen leírnám: klaudiasora@hotmail.com

  5. RC szerint:

    Nekem nagyon tetszenek😀

  6. szellem1 szerint:

    szia hblind nagy rajongod vagyok ha akarsz lépj fel a crisman mappába és én ott vok oké szia

  7. szellem1 szerint:

    meg nagyon kirájak a linkjeid

  8. szellem1 szerint:

    ha meg egy kérdés hogyan csináltál magadnak oldalt? mer én is szeretnék meg még akki tudja mondja meg oké sziaásztok

  9. szellem1 szerint:

    igazad van PCS ha nem tetszzik annak a hülyének ne néze hblind oldalát

  10. szellem1 szerint:

    én már nagyon várom a karácsonyt és aki még az irja azt hogy : én is szellem1

  11. csaba111 szerint:

    a pingvin a hopihe jelmezben fehér

  12. PCS szerint:

    Ja tök tuti *_*… De ezt már kiirták, mindegy…😀

Vélemény, hozzászólás?

