Sensei Tracker

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Állapot: Online
Utoljára látták: Portugál Floco de Neve/Stadium [19:46]

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Senseit megtaláltad, mindenképp írj, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

Íme a Player Cardja:

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel,

valamint egy háttérrel gazdagodsz.

Ha szerencsés vagy, lesz arra is időd, hogy barátnak jelölheted, és akkor visszajelöl. Előnye, hogy ha fellépsz egy szerverre, így azonnal megtudhatod, hogy ott van-e.

Egy kicsit kikérdeztem Senseit a találkozás közben arról, hogy lesz-e valaha Snow Ninja kiképzés. A válasza: “Az idő, hogy a hó mesterei legyünk, eljön. Figyelni kell a jeleket, amelyeket az adott elem ad le. Legyetek türelmesek, ninják!”

Sensei egy olyan játékot is mutatott, ahol ő egy elemet mond, nekünk pedig azt kell mondani, ami azt legyőzi! Az utolsó elem a Sushi volt, ami azt mondta, hogy legyőzhetetlen, csak egy éhes ninja tudja legyőzni!

Pár kép az eddigi találkozásokról:

Sok szerencsét a kereséshez!  

https://hbclubpenguin.files.wordpress.com/2011/07/72930043.png?w=171&h=32&h=32

~A Hblint.tk adminjai

17 hozzászólás a(z) Sensei Tracker bejegyzéshez

  1. Bazs07 szerint:

    a fenébe is fullon van!!

  2. cprecordcp szerint:

    Én nekem megvan HB😀 Köszi a segitséget🙂

  3. Tripla xXx szerint:

    full!!!!!:(:(:(

  4. vikogeri01vikogeri szerint:

    a szerver tele

  5. valaki szerint:

    hol van most??? még mindíg ott van?

  6. Betti-98 szerint:

    Találkoztam vele! Nagyon köszi!!!!!!!!!!!🙂

  7. valaki szerint:

    hol van most????

  8. valaki szerint:

    Nekem nagyon kéne már egy találkozás! már csak kicsire voltam hogy találkozzak garyval aunt articcal és senseivel de pont akkor ment el amikor én beléptem volna a szobába! nekem már nagyo kéne egy!

  9. Leonardo szerint:

    Sensei online infokért katt rám

  10. szurmai kristóf szerint:

    és a sensejt hogyan jelöjük barátnak én meg még asztsem tudom hogy lehetet valaki anyira rá érős hogy meg legyen a viz medál nekem a tűz ment a viz szörnyü nehéz ott a köpenynél tartok és csak 8 napom van rá

  11. Kender Szabi szerint:

    Folyton lefagy a gépem

  12. Pingu84960 szerint:

    én talalkoztam sensei-el!:DD pont azon a szerveren volt mint én!

  13. -lxxl- szerint:

    Ti hol nézitek a hírességek tartózkodási helyét?
    Vagy csak szerencse nektek, mert mi non-honlaposok nem találjuk meg, és ti honlaposok egy nap vagy 7-er megtaláljátok????

Vélemény, hozzászólás?

