Penguin Style December ’11

Sziasztok Pingvinek!😀

Megérkezett a legújabb Penguin Style, ezúttal a karácsonyi ruhákkal a főszerepben!


Íme a rejtett cuccok:

Kattints a pingvin lábára a Tundra gördeszkáért!

Kattints az útjelzőtábla bal oldalára a báránypatáért.

Kattints az útjelzőtábla jobb oldalára a meleg zokniért!

Végül kattints a fa tetejére a karácsonyfajelmezért!

Nekem nagyon tetszik a katalógus, és nektek?

https://hbclubpenguin.files.wordpress.com/2011/07/72930043.png?w=171&h=32&h=32

~Hblint

6 hozzászólás a(z) Penguin Style December ’11 bejegyzéshez

  1. balib3 szerint:

    Fejlécnek nem lenne jobb valami karácsonyi dolog?Csak mert ez egy háttér a CP oldaláról(az erdei felfedező túráról.),ami kicsit ki van fényesítve.Szerintem sokkal hangulatosabb is lehetne a blog valami karácsony témájúval.Persze ez csak az én véleményem.🙂

  2. Bertold11 szerint:

    Hát igen balib ezt énis megírtam xatan és kibasztak érte…… szóval ott lehet un-bannolni ém amióta nem én dolgozok minden tiszta szar

  3. Zitagirl szerint:

    HHáát, jók ezek a téli ruhák, de több dologra számítottam… esetleg nemjöhetne még?? Jahh és am mikor lesz a buli? Meg mikor jön meg a better igloos????????????? és hozzatok még ruhááááááát!!!!!!!!! főleg a buliraa

  4. balib3 szerint:

    Ja,és ne csak 1 háttér legyen benne.Nem piszkálódásnak mondom.Nyugi🙂

  5. Hun5 szerint:

    Sztem nagyon ott van h mozgó hátérképet kaptunk. karácsonyis.:D

Vélemény, hozzászólás?

