Ninja Matrac, Egyéb

Sziasztok Pingvinek😀

Miközben a Ninja Katalógust olvastam észrevettem, hogy megjelent a legújjabb cucc: Ninja Matrac. Elsőnek menj a Ninja Hideutba:

Aztán nyisd meg a katalógust, és keresd meg a Ninja Matracot. De csak tagok számára lehet elérni😦 .

Mivel ez Igloo cucc, a házadba ki lehet rakni és játszani is lehet.

Egyéb:

Mikor a Ninja Hideut felé mentem akkor a kapu felett kivolt rakva a tűz, a víz, és a Card-Jitsu snow táblája, valószínüleg  ez azt jelenti, hogy közeleg a Card-Jitsu snow:

Közeleg a Coin for Change pontosan, December 15. napján.

10 hozzászólás a(z) Ninja Matrac, Egyéb bejegyzéshez

  1. Pingvin84960 szerint:

    én láttalak!amikor bementél a Ninja Hideutba!Jelöltelek is, decsakott álltál..

  2. 31topsecret szerint:

    Jó lett a cikk🙂 . (bár én úgy emlékszek hogy már a Card-Jitsu parti alatt is ki voltak rakva a táblák…)

  3. totyogi1 szerint:

    ez biztos! láttam a dojoban ninjákat(ha sokáig benne vagy)!!!!!!!!!!!!!

  4. totyogi1 szerint:

    egyéb ként jó cikk😉

  5. Ádám szerint:

    király vagy :)))

  6. -lxxl- szerint:

    Sztem előbb az árny jön…

  7. Golden Penguin szerint:

    2 dolog. A cj nagy változáson ment át a party alatt-óta. A játék elején már máshogy hozza ki a másik játékost. Aki pedig a party alatt játszott a cj fire és waterrel és eddig nem volt membership és így a party előtt nem játszott még ezekkel annak most 30 kátyája van az eddigi tíz helyett. Király a cikk.

Vélemény, hozzászólás?

