Coins for Change!

Sziasztok Pingvinek!😀

A Coins for Change ahogy a szerkesztő társam elmondta December 15.-én várható és 27.-én ér véget. De én pár előzetest mutatok róla nektek!

Először is egy Coins for Change videó angol felirattal:

Aztán aki még nem tudná el mondom neki, hogy mikre lehet majd szavazni:

-Segíteni a gyerekeknek a fejlettlen országokban

-Segíteni megóvni a környezetet szépségét

-Segíteni a beteg gyerekek számára

Végtelen számú coinst fel lehet ajánlani, de az egyszeri beadásnál az értékek; 50 coins, 250 coins, 500 coins.

Egyéb: Rockhopper a Beachben hagyott egy “titkos üzenetet”

Gyűjtsétek a pénzeteket December 15.-ére! A 2011-es Coins for Change nagyobb lesz mint valaha! Mi hamarosan találkozni fogunk! Rockhopper & Yarr

Te már várod a Coins for Changet és mit szólsz az üzenethez?

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

12 hozzászólás a(z) Coins for Change! bejegyzéshez

  1. Cip34 szerint:

    Jó lett de én már 1000éve kiraktam a titkos üzit meg a videót de amm jó lett tareq56😀

  2. dorka szerint:

    Én nekem már 500 000 coinom van. De amúgy ez csúcs jó ötlet. Tavaly is sokat segítettem.

  3. megaede szerint:

    az unlock itemben megjelent 2 könyv🙂

  4. kulcsalol szerint:

    10 perc alatt csinek 150.000 coinst de psssztt😀

  5. Lewy szerint:

    Ezt nézzétek:
    http://prntscr.com/4m58s
    (igen, le van fordítva)

  6. Lewy szerint:

    Herberten kívül minden “hírességre” rá lehet keresni a Friend List segítségével! Még Klutzyra is:
    http://prntscr.com/4m5hb

  7. -lxxl- szerint:

    Egyébként ellepték a szigetet az árny ninják!
    A PLAZABAN a PUFFLE SHOP TETEJÉN a A NAGY KÉK PUFI alatt van két beméjedés (ninják)
    a SKI LODGEBAN a létra mellett a TÜKÖRBEN van egy árny (ninja)
    a VILÁGÍTÓTORONYBAN a HAJÓKERÉK és a DOBOZ, amelyen van egy ÜVEGBE ZÁRT MARKOLÓ, na ez a kettő dolog KÖZÖTT van egy HÁLÓ, ami MÖGÖTT van egy fél ÁRNYPINGVIN

    !!SHADOW NINJA INVÁZIÓ!! (többet még nem találtam)

    • balib3 szerint:

      Ezek már rég ott vannak. kb 1 éve vettem észre ezeket. Bár akkor is egy másik oldalon újdonság ként mutatták,de nem hiszem hogy az volt.

  8. ddpingvin szerint:

    azok már ottvoltak

Vélemény, hozzászólás?

