300.000 kattintás party!

Sziasztok Pingvinek!😀

Elértük a 300.000 kattintást, ez alkalmából rendezünk egy hatalmas partyt a Club Penguinon!

A Party Adatai:

Ideje: 2011. december 23. Péntek, 20:00
Helye: Polar Bear/Town

Mindenki jöjjön az oldal chatjére a party kezdete előtt!

Aki eljön az 40 jeggyel gazdagodik!

A Party widgetje:

Egyéb: Az előző cikkhez sokan írtátok, hogy a December huszonötödikei mézeskalács jelmeznek, nem lesz fej része. Nos ez nem igaz, mert a CPPS-en már meg lehet szerezni és én felvettem.

Neked mi a véleményed?

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

14 hozzászólás a(z) 300.000 kattintás party! bejegyzéshez

  1. PCS szerint:

    Várom a partyt

  2. Golden Penguin szerint:

    Királyság de cp idő vagy magyar idő szerint?
    A cstre nem biztos hogy fel tudok menni a giveawaynál leírtak miatt.

  3. mateoldalacp szerint:

    nemááár. olyan későn . sajnos akkor én nem tudok elmenni.

  4. Specso007 szerint:

    én már fel is törtem.😛

  5. zsoldos001 szerint:

    attól h mindent ugyan úgy csinálsz nem lesz jobb.Ez alatt azt értem h minden widget alulról felfele világosodik…

  6. zsoldos001 szerint:

    tudom h nem te csináltad.

  7. Lewy szerint:

    Én se tudok ott lenni😥

  8. Pannyka szerint:

    én nagyon várom. Gratulálok a rekordhoz is. Én megpróbálok úgy időzíteni hogy ott legyek😉

  9. Golden Penguin szerint:

    Miközben nézegettem az újságot ami holnap lejár azt vettem észre hogy az ask aunt articban aunt artic azt írja hogy elmegy a pet shopba és új játékokat vesz a pufijainak. És a holiday partys mondatokba is ott van hogy hi aunt artic tehát lehet hogy találkozhatunk majd vele a party alatt.

Vélemény, hozzászólás?

