300K Party képek!

Sziasztok Pingvinek!😀

Megtartottuk a várva várt 300.000 kattintás partyt! Szerintem nagyon jól sikerült és örülök, hogy sok látogató eljött. Na nem is habozok, itt vannak a képek: (A nagyobb méretért katt a képekre.)

   

   

   

   

   

   

   

   

Pár pingvinnel megpróbáltunk csinálni egy “H” betűt mint Hblint.

Csináltam egy listát azokról a pingvinekről akik szerepeltek a 300K partynkon és 40 jeggyel gazdagodnak:

(Az aláhúzott pingvinek az oldal szerkesztőihez tartoznak)

Neked hogy tetszett a party és tartsunk 400K partyt is?

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

24 hozzászólás a(z) 300K Party képek! bejegyzéshez

  1. Mr Ice X szerint:

    Sajnos nem tudtam elmenni, de biztos jó volt! A kövire megyek!😛

    • plokur 98 szerint:

      köszi hogy kiírtatok annak elenére hogy az utolsó 10-15 percre értem be köszi hb és eeeeeeeeeeeeeeszméletlen jóóóó volt legyen 400 katos is vagy 350 katos nagyon jó volt igaz hogy csak az utolsó 10-15 percét láttam de akkor is nagyon nagyon nagyon jó volt

  2. csaba111 szerint:

    de én is ott votam

  3. Golden Penguin szerint:

    zsír volt nagyon legyen 400k party is meg annyi hogy a képek is jók. Kár hogy cj-zni nem tudtunk.

  4. cip34 szerint:

    én is ott voltam az elején

  5. PCS szerint:

    Én még nem kaptam meg a jegyeket… Legyen 400k parti is😀

  6. Mynamelsxd szerint:

    Szerintem is legyen 400k parti.

  7. Nimfa szerint:

    350.000-nél is tartsunk!!!:D

  8. Marcellm szerint:

    Nagyon jó volt!!!

  9. Kender Szabi szerint:

    Köcce hogy kiírtatok!!!!!😄 like

  10. brekicica szerint:

    ott voltam a dock-ig, de aztán annyira lefagyott tőle a firefox, hogy inkább kiléptem😦 bár, nekem úgyse kellenek jegyek, de jó lett volna teljesen ott lenni XP ha nem lassítana be a cp….

  11. Lewy szerint:

    Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok!😉

  12. Betti-98 szerint:

    Jók lettek a képek, és a party is nagyon szuper volt!!!!!! Szerintem is legyen 400.000 katt party!!!😀

  13. Gumihugi szerint:

    Szerintem is nagyon jó volt!😀 Boldog karácsonyt mindenkinek!!😀

  14. Petra Jánosi szerint:

    Sziasztok! Én is ott voltam mint Lila Cica00 csak nem sokáig mert lefagyott a gép és mentünk el otthonról….Lécci írjatok fel! Előre is köszike és nagyon klasz volt a party! Legyen 400.000 party!😉

  15. tareq98 szerint:

    Ez véletlen, hogy nem höbö van az első helyen?
    Szerkesztve: Próbálhatsz fakezni, de ez nem megy neked🙂

  16. Otthello szerint:

    Sziasztok és Otthello vagyok a Club Penguinon😀 vegyetek be barátnak.(Polar Bearon vok mindig)

Vélemény, hozzászólás?

