Karácsonyi Versenyek!

Sziasztok Pingvinek!😀

Jelenlegi versenyünk: Katt a megnyitáshoz! (Köszönet Summer Penguinnek a kérdésekért, és támogatásáért!)

Eddigi versenyek eredményei:

A 10 Club Penguinnal kapcsolatban feltett kérdésben a legtöbb helyes választ elérők:

  • Dani010921
  • Klaudia
  • Tamika0922

A nyereményük egyedi CPPS háttér, és egy közpingvin volt! A nyereményt köszönjük Bigchilnek!

Gratulálunk Levinek, Mordekaiser kvízében ő nyert, és így övé az ajándék! A nyereményt köszönjük Mordekaisernek!

Doodle versenyünket is Levi nyerte meg, íme a rajza. A jutalma a 400088842-es ID! A nyereményt köszönjük Turbonak!

A fő kvízben Slowmo járt eredménnyel, ő 10 jegyet, és egy egyedi design csomagot nyert Bertold felajánlásában! Itt a második helyezett Record volt, ő egy unlockos pingvint nyert, szintén Bertoldtól!

https://i0.wp.com/i55.tinypic.com/2l8ar92.png

11 hozzászólás a(z) Karácsonyi Versenyek! bejegyzéshez

  1. Gezi1 szerint:

    Az első helyezettnek 100-as rang a CPPS-en. Ezt ajánlom én. -Secret

  2. zsolt szerint:

    Valaszolj elso kent a kerdeskere 2 arra en egy kozpingut tudok ajanlani

  3. mateoldalacp szerint:

    ez az első helyezettnek ajánlom fel egy nagyon jó pingumat aminek rengeteg cucca van (közte unlockos is)

  4. Geri20 szerint:

    Én felajánlok 1 pingvint.

  5. Mateoldalacp szerint:

    Nekem van olyan több pingvinek,amiknek sok cuccok van,és felajánlom őket az első helyezettnek mivel nekem nem kellenek mivel már kinőttem a CP-ből.

  6. aranyasadam szerint:

    Én is felajánlok egy pingvint (nem membert)

    aranyasz.adam@citromail.hu

  7. Summer Penguin szerint:

    GYERTEK! RAJZVERSENY VAN A CHATEN!

  8. mateoldalcp szerint:

    Lewy : nagyon szívesen,és gratulálok!😀
    A pingvinekért írj levelet az e-mail címemre:
    panda2896@freemail.hu

  9. klaudiasora szerint:

    Köszönöm szépen! Amúgy én is felajánlottam egy design csomagot, de úgy látszik, hogy nem vettétek észre. Sebaj..:) Köszönöm a pingvint, kár, hogy nem tudom felhúzni a memberes cuccokat rajta😦 De azért köszönöm szépen. Kellemes Ünnepeket!
    Szerkesztve: Elküldtem egy memberes pingvint a mailodra, nézd meg és használd egészséggel.🙂

Vélemény, hozzászólás?

