Új EPF Üzenet!

Sziasztok Pingvinek!😀

Tegnap az összes EPF Ügynök kapott egy új üzenetet Gary-től!

Az összes ügynök szépen dolgozott ebben az évben. Sok kihívás várt rátok, de szembenéztetek velük. Egyelőre nem számít, hogy mit tartogat számunkra a 2012-es év, de én tudom, hogy felkészültek lesztek.

Ezen kívül az oldal összes látogatójának sikerekben gazdag, Boldog Új Évet kívánok!

Te mit gondolsz?

https://hbclubpenguin.files.wordpress.com/2011/07/72930043.png?w=171&h=32&h=32

~Summer Penguin

 

13 hozzászólás a(z) Új EPF Üzenet! bejegyzéshez

  1. Vadorzo szerint:

    Nagyon köszi Hblint neked is Boldog uj évet kivánok

  2. Summer Penguin szerint:

    Én nem Hblint vagyok hanem Summer Penguin😉

  3. 1domi6 szerint:

    mi Gary jelszava?

  4. ddpingvin szerint:

    Köszi Summer penguin viszont kívánom!🙂

  5. cip34 szerint:

    én is summer

  6. Sarolt szerint:

    Hblint én redszeresen követem a blogod!
    Neked is Boldog Új évet!

  7. Balib3 szerint:

    Mikor lesz kéz a karácsonyi rész? Karácsonyra volt ígérve nem?

  8. Pannyka szerint:

    Boldog új évet mindenkinek!!!🙂

Vélemény, hozzászólás?

