Series 15 Code Giveaway!

Sziasztok Pingvinek!😀

Gratulálunk Kis Báránynak, aki először felhasználta a kódot!


Aki nem tudott nyerni, az se csüggedjen, hamarosan következik még több giveaway, még több nyereménnyel!

~Hblint

165 hozzászólás a(z) Series 15 Code Giveaway! bejegyzéshez

  1. kiss ádám szerint:

    szerintem jó lesz

  2. tafy98 szerint:

    én már várom és még mindig ez a legjobb oldal

  3. ddpingvin szerint:

    én egy kicsit izgulok

  4. tafy98 szerint:

    én még nem látom

  5. Viki szerint:

    én sem remélem én nyrerem meg az unlock codot🙂

  6. legendary77 szerint:

    én már látok belőle pár betut számot😀

  7. Tamezz szerint:

    énis🙂 remélem látom majd

  8. tafy98 szerint:

    énis de már csak 4 betű kell

  9. 1penguin:DD szerint:

    nekemmajnemsikerült!

  10. badu002 szerint:

    Hb, az ilyen kódokat a CP-től kéritek vagy honnan szerzel azonnal kódot az új könyvekhez?

  11. MrFekete szerint:

    Gondolom vesznek plüsst és annak a kódjait felajánlják…

  12. kata szerint:

    És a kódot hova kell írni??

  13. cprecordcp szerint:

    Hb, aztmondta h nem igazi ez a kód. De kirakja az igazit majd.

  14. bella1193 szerint:

    Én nem látok semmit!!!:((

  15. dominika-98 szerint:

    A kódot hova kell majd beírni ?

  16. tafy98 szerint:

    valaki eltudná mondani a középső 4 betűt

  17. jekk007 szerint:

    Hány ember által lehet felhasználni?

  18. Edward0615 szerint:

    Mitol fugg az hogy ki latja vagy ki nem?

  19. krisz szerint:

    ha valaki látja az elmondja nekem

  20. Tafybutus szerint:

    Lol tafy

  21. Vadorzo szerint:

    MIKOR RAKJÁK MÁR KI izgulok =) =) =) =)

  22. Blanka szerint:

    tegyék már ki:DD másodpercenként frissítek😀

  23. Hun5 szerint:

    és végülis aki meglűtja menjen cpre és probálja felhasználni?

  24. Huncutka szerint:

    Hun5 megpróbálod felhasználni és ha sikerül akkor ide leírod, hogy teneked sikerült!🙂

  25. betti98 szerint:

    Tűkön ülök :S🙂

  26. Hun5 szerint:

    Köszi Huncutka.🙂

  27. dman20 szerint:

    úgy izgulok hogy kinyitogattam a könyvkódokat

  28. csaba111 szerint:

    ezzel a koddal mit kell csinálni?

  29. Edward0615 szerint:

    Beirni a megfelelo helyre😀

  30. Edward0615 szerint:

    Uristen en is masodpercenkent frissitem!!!
    Megfogok orulniiii!!

    Irjatok mar kii legyszives!

  31. Edward0615 szerint:

    *-*

  32. betti98 szerint:

    Itt fogok megőrülni, csak kb fél másodpercenként frissítek…

  33. tafy98 szerint:

    nem bírom továááááááábbb!!! légyszi írjátok ki🙂

  34. Huncutka szerint:

    Akkor ne frissítsétek -.-

  35. Blanka szerint:

    szerintem az utolsó percbe irják ki majd :DD

  36. Edward0615 szerint:

    Szerintem is🙂

  37. Huncutka szerint:

    Mire kiírják elviszik a kódot😀 kitippelik😀

  38. betti98 szerint:

    Jah kb.😀

  39. Huncutka szerint:

    Azt vettem észre, hogy az időt 5 percenkét frissítik, akkor szerintem 40 vagy 45 percnél írják csak ki.🙂

  40. Tafybutus szerint:

    (cool)

  41. ddpingvin szerint:

    félpercenként kommentek😄

  42. Huncutka szerint:

    Igazság szerint úgy vagn kiírva, hogy 40 és 45 között!😛

  43. cip34 szerint:

    ENYÉM A KÓD

  44. betti98 szerint:

    Ki vitte el?🙂

  45. tafy98 szerint:

    MEGVAN

  46. dman20 szerint:

    Kié lett?

  47. Edward0615 szerint:

    A kod mar hasznalt

  48. Blanka szerint:

    ERRŐL LEKÉSTEM:/

  49. dominika-98 szerint:

    Ki a szerencsés ?

  50. dman20 szerint:

    Pedig ugy vártam.

  51. Huncutka szerint:

    Jaaj pedig rögtön amikor kiírták tudtam a kódot, erre meg az egész CP lelassul, mert egyszerre 40 -en bombázzák😀 Pech😦

  52. Edward0615 szerint:

    Hany havonta van uj kod?

  53. ddpingvin szerint:

    elhasználták!😦😦😦😦

  54. Hun5 szerint:

    MÁR MEG VAN VALAKINEK.! NEKEM NEM SIKERÜLT

  55. Tafybutus szerint:

    nekem meg lost internet connection ._.

  56. tafy98 szerint:

    mondjátok el légyszi kié😦

  57. betti98 szerint:

    Phu, ez jó volt, gratulálok a szerencsésnek (és a gyorsnak:D) ! Kár, hogy nem én vittem el😦🙂

  58. Tafybutus szerint:

    cipé…

  59. Edward0615 szerint:

    Mikor lesz uj kod,mert ha mar errol lekestem akkor talan a kovetkezo…. Es mit kapott a szerencses nyertes?

  60. tafy98 szerint:

    15 dolgott kapott a könyvből ingyen a nyertesnek GRATULALOK

  61. betti98 szerint:

    15 dolog? Wow! Honnan lehet ilyet szerezni?😀

  62. Edward0615 szerint:

    Gratulalok a nyertesnek! ( ha irigylem is)

  63. tafy98 szerint:

    téged lehet hogy lebannolnak sőt ezért mert trágár szavakat használtál jaj neked

  64. Edward0615 szerint:

    De valaki megmondja a kovetkezo kod erkezeset,a nelkul hogy elkuld a vilagvegere*?

  65. betti98 szerint:

    Nem kell így felkapni a vizet, csak mert nem te nyertél, rajtad kívül kb még 30-an ugyanúgy nem nyertek mégsem írnak ki ilyeneket! Most ő volt a gyorsabb, máskor talán majd Te leszel! -.-

  66. tafy98 szerint:

    neked véged lessz😦 sajnos pedig örültem hogy valaki a nevem használja

  67. dominika-98 szerint:

    Honnan lehet ilyet venni, ami 15 unlockolást ad ?🙂 Kár amúgy hogy nem én vittem el😦 De ez van🙂 Talán legközelebb🙂

  68. badu002 szerint:

    Nektek nem fura, hogy a kód kinyitása után 7 perccel tudják a győztes nevét és még képet is tesz föl???

  69. Edward0615 szerint:

    Elegge…. Nekem is Furcsa volt a kep

  70. tareq98 szerint:

    A nyertes: Kis bárány
    Jöjjön Polar Bear/Ice berg aki akarja látni

  71. tafy98 szerint:

    kicsit de

  72. opifool szerint:

    ÉN GYOZTEM SZERINTEM VOLNA HA NEM IROM EL

  73. opifool szerint:

    en megyek

  74. betti98 szerint:

    Miért lenne fura? 7 perc alatt simán unlockol csinál egy képet és elküldi a nevével.

  75. dominika-98 szerint:

    Viszont én nem találom azt aki megnyerte megszerettem volna nézni🙂

  76. tafy98 szerint:

    ÉN SE a nevem ott is tafy98 vegyetek fel de még mindig nem látja senki a győztest😦😦😦😦😮

  77. opifool szerint:

    legkirebb honlap ez

  78. betti98 szerint:

    Kár, hogy nincs ott, meg akartam nézni azt a pulcsit, hogy, hogy áll a pingvinen😀

  79. tafy98 szerint:

    én láttam nagyon kira🙂

  80. Edward0615 szerint:

    Mikor nyit a CPPS?

  81. opifool szerint:

    szerintem is

  82. tafy98 szerint:

    megdobálta mindenki hógolyóval jó volt

  83. betti98 szerint:

    xD Szegény:D

  84. Edward0615 szerint:

    ja 10000 hogolyot kapott tolem minimum😄

  85. Edward0615 szerint:

    mint az eskuvokon, rizset dobalnak, mi meg hogolyot!😀

  86. tafy98 szerint:

    nekem az androidos telefonomon van 1 program amivel tom az összes unlock kódot ha kell valakinek szóljon HB is kaphat de ő mindent tud úgyhogy neki lehet nem kell!!! 🙂

  87. Edward0615 szerint:

    en kerek😀

  88. betti98 szerint:

    Ha tudod az összes kódot, minek kellett volna pont ez?

  89. opifool szerint:

    en is kerek

  90. tafy98 szerint:

    mert csak hónaponta 2t ad kár de ien TREASURE BOOK unlockot nem ad ez benne a legrosszabb

  91. betti98 szerint:

    Akkor milyen kódot ad?🙂

  92. opifool szerint:

    nekem különben gyanus a fotó mert hogyhogy nem latszik a monitor?????????????????????????????????????????????????????????????????

  93. badu002 szerint:

    Ha nekem is tudsz kódot adni akk adsz, légyszi!🙂

  94. ddpingvin szerint:

    gondolom kivágták a képből a monitort

  95. tafy98 szerint:

    itt van 1 pár : nagybetűvel írjátok mmcode13 pumpkin1 junnlr11 decnlr10 freehood d23exp11 de nézek még🙂

  96. betti98 szerint:

    Vagy egyszerűen csak Képmetszővel (ha windows7-e van) vagy valamilyen photoshopal vágta ki…

  97. tafy98 szerint:

    ja de nekm ez GYANÚÚÚS

  98. Edward0615 szerint:

    igen

  99. tafy98 szerint:

    nincs baj

  100. Edward0615 szerint:

    sziasztok!

  101. tafy98 szerint:

    valaki amugy tudta használni?

  102. zutarafan szerint:

    nah mondja mar valamelyik hogy mi a kod😄 (ha tudja)

  103. mateoldalacp szerint:

    Én már nagyon várom a következőt!😀

  104. mateoldalacp szerint:

    Mikor lett kiírva a kód???

  105. opifool szerint:

    15:45-kor

  106. Edward0615 szerint:

    Tudja valaki hogy a CP-n ami mukodik is ott hol van Gary,Cadence vagy Sensei?

  107. fruzsika3 szerint:

    sziasztok valaki tudna adni klub pingvines kódot mert nagyon szeretnék már venni ruhákat bútorokat meg ilyesmiket🙂

  108. janák gergő szerint:

    sziasztok4 kéne egy jó kis kód valami mebership vagy ruha kódok.

    nagyaon kéne. légyszi.

Vélemény, hozzászólás?

