Cadence Tracker

Az oldalon háromféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert mi frissítjük a saját információink alapján.

Állapot: Online
Utoljára látták: Big Foot / Gift Shop  [15:54]
Keresés alatt áll…

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írjuk be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Cadencet megtaláltad, mindenképp írj, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

ÍRJ KOMMENTET!

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel gazdagodsz.


A bélyegen kívül pedig egy dedikált hátteret is kapsz tőle.

~Jonas

23 hozzászólás a(z) Cadence Tracker bejegyzéshez

  1. Marcellm szerint:

    Én tegnap találkoztam vele!

  2. tafy98 szerint:

    ][_, ([]) ][_, én még most se

  3. mimi17740 szerint:

    egyik partyn egyszer pont elment de gyorsan bementem a discoba és sikerült megtalálnom.. És nekem van tőle 2 fajta háttér is😛

  4. penguinnikhu szerint:

    tesom nézte a disneychannel és todjátok mit láttam?… CPreklám magyarul

  5. angyalkus szerint:

    ezaz most ment le az -én is néztem(tök jó volt):O — magyar cp-WT..? —youtubon nincs fenn ??

  6. Balib3 szerint:

    Youtube-on kerestem,de nem találtam.Na mindegy majd megnézem a TV-ben.🙂

  7. angyalkus szerint:

    érdekes , ahogy magyarra fordítják a puffle-t: “fogadj örökbe egy Pon-Pon-t–hháát furcsa de azért nem olyan rossz

    • Balib3 szerint:

      Jó az. Igaz, én akkor is puffle-nek ,mondanám,ha lenne magyar cp és ott is pon-pon-nak neveznék. Már megszoktam.

      Pon-Pon meséi🙂

  8. angyalkus szerint:

    amúgy ez a disney első game reklámja–vagy magyarországé ??🙂

  9. XD2000 szerint:

    ha tudtok valamit:írjatok! köszi

  10. Balib3 szerint:

    Írtam a CP-nek erről 1 kérdést és azt mondták hogy nem tudnak erről.Csak az 5 meglévő nyelven adtak ki reklámokat. :O Lehet hogy a hazai Disney fordította le.Igaz a youtube-on törökül is láttam(ha jól tudom),szóval ez lehet a dologban. De nekem máig nem sikerült megnézni a magyar reklámot.😦

  11. XD2000 szerint:

    és cadence? hol van??? nem találom:(:(

  12. XD2000 szerint:

    én nem taliztam vele!:( ha valaki tud valamit lécci írjon! előre is köszi:XD2000

  13. XD2000 szerint:

    oké,de hol van?

  14. XD2000 szerint:

    nem feer! nem találkozok vele!!ez nem ér!:(

  15. star walk222 szerint:

    a következő partyin rockhopper lesz.

  16. zoli3 szerint:

    talákozni akarok veled

  17. XD2000 szerint:

    én nem!

  18. Pingu harcos szerint:

    Hogy lehet találkozni caracterekkel?partyn?

Vélemény, hozzászólás?

