Rockhopper’s Quest!

Sziasztok Pingvinek!😀

A Club Penguin blogjába nemrég egy új bejegyzés került, méghozzá a közelgő Rockhopper’s Quest nevű partyról! A mulatság Február 23-án fog kezdődni, és távoli szigeteken zajlik majd. Lehet, hogy itt az idő, hogy felfedezzük Rockhopper szigetét, amiről annyi legenda szólt már! Íme a kép, amit Happy77 közzétett:

A képen az látható, hogy a Migrator valamerre utazik a tengeren. Te mit gondolsz róla? Mindenképp oszd meg velünk!

~Hblint

9 hozzászólás a(z) Rockhopper’s Quest! bejegyzéshez

  1. Pingvin84960 szerint:

    Hblint!Lenne egy kérdésem.Ha regisztrálva vagyok 1 cpps-re, akkor a cp-n(igazin) nem bannolnak? Köszi😀
    Pingvin84960

  2. mimi17740 szerint:

    Azt gondolom hogy hölye vagy mert feb.24!

  3. sangez szerint:

    Akkor lesz a szülinapom🙂 !

  4. sangez szerint:

    Hblint ! A születésnapom alkalmából tudsz egy kis találkozót Feb. 26. ára szervezni ? És még létszi hívj meg embereket!
    Köszii!

  5. Pepe szerint:

    Én felégetem a rokoper sigetét haha sose juttok oda a program neve: CP killer pro

  6. Viltord szerint:

    Biztos érdekes lesz, ám kár, hogy csak member-eknek lesz, legalábbis én így tudom.

  7. dman20 szerint:

    Én ugy hallottam hogy cp blogja azt irta hogy non memberek is elmehetnek a szigetre meg a viking barlangba lesz ott cucc amit csak a memberek vehetnek fel de lesz olyan is amit non memberek is felvehetnek ingyen

  8. Erik szerint:

    én is ezt hallottam

Vélemény, hozzászólás?

