Új szerkesztő

Sziasztok Pingvinek!😀

Hblint77-től kaptam egy felkérést, hogy lehessek az oldal szerkesztője. Én elfogadtam ezt a felkérést és főleg EXCLUZÍV híreket fogok írni a CP-vel kapcsolatban.

Ki is vagyok én?

Lehet, hogy még néhányan nem ismertek, de az is lehet, hogy néhányan már ismertek. Én SecretAgent (Gezi1) vagyok, az AgentCP (CPPS) készítője és még néhány másfajta privát szerver készítője.

Szeretem a programozást és az érdekes dolgokat.

Remélem elégedett lesz velem a csapat és azt is, hogy tetszeni fognak majd a bejegyzéseim.

~Secret Agent

6 hozzászólás a(z) Új szerkesztő bejegyzéshez

  1. Tareq96 szerint:

    Ha jó a kedved üsd a seggedet SECRET😀

  2. MacGuy04 szerint:

    Welcome to the team!😀

  3. Secret Agent szerint:

    Köszi mindenkinek! (hug)

  4. opifool szerint:

    nagyon kircsi vagy

Vélemény, hozzászólás?

