Super Excluzív Bejegyzés

Sziasztok Pingvinek!😀

Ismét egy excluzív információt szereztem! xD

A Club Penguinre új pufi érkezik. Azt, hogy a 2012-es Puffle Partyn vagy utána lesz elérhető azt még nem tudom pontosan, de amint megtudtam értesítelek benneteket!

Milyen színű lesz az új pufi?

Mivel tavaly a barna pufit lehetett megszerezni januárban, feltételezem, hogy idén megszerezhető lesz a legutolsó pufi, ami sötétrózsaszin lesz! (A pufi színe a képen Y betűvel van jelölve)

Neked mi a véleményed az új pufiról?

A Nyertesek

  • Pirospingu – jegyek jóváírva
  • Balib3 – jegyek jóváírva
  • Prímerpatron – jegyek jóváírva / Üdvözlünk a játékban
  • legendary77 – jegyek jóváirva
  • Óvári Kristóf – jegyek jóváírva / Üdvözlünk a játékban
A nyertesek 10 jegyet kaptak fejenként.



~Secret Agent

35 hozzászólás a(z) Super Excluzív Bejegyzés bejegyzéshez

  1. dominika-98 szerint:

    Nagyon várom már a puffle partyt ! :))

  2. mmate szerint:

    Én is már nagyon!😀

  3. yarr szerint:

    nekem ninjen ilyen jegygyűjtő izém
    de ha lehet akko kérem a 10 jegyet

  4. pirospingu szerint:

    Kapok még halat?

  5. Balib3 szerint:

    Még sorba is jöttek a fehér betűtől kezdve. :O

  6. prímerpatron szerint:

    ezt tavaly is mondták és nem lett sötétrózsaszín pufi….

  7. legendary77 szerint:

    És elvileg találkozhatunk a puffle handler(pufi trainerrel )😉

  8. Óvári Kristóf szerint:

    feketét mikor? lehettet kapni?

  9. Boolyng szerint:

    már nagyon várom :D:D:D

  10. mmate szerint:

    hé én harmadiknak szóltam hozzá. én miért nem kapok jegyet?

  11. mmate szerint:

    amúgy szerintem idén a szürke pufi fog megjelenni,mivel a puffle katalógusban már megjelent a szürke puffle ház.,meg az a izé ,amiben a pufik szoktam aludni.

  12. mmate szerint:

    minden pufihoz szokott járni ugyanolyan színű ház.

  13. mmate szerint:

    jó akkor az fog jönni nekem mindegy.

  14. prímerpatron szerint:

    ki az a “puffle handler”???

Vélemény, hozzászólás?

