Puffle Handler Tracker

Az oldalon háromféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert mi frissítjük a saját információink alapján.

Készítette: Tibi & Secret Agent

FRISSÍTÉS

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írjuk be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Puffle Handlert megtaláltad, mindenképp szólj hozzá, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

Puffle Handler Playercardja és mint pingvin.

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel gazdagodsz.

A bélyegen kívül pedig egy új, dedikált hátteret is kapsz tőle.

Ha megtalálod Puffle Handlert és még időben értesíetd a többieket a chaten vagy a hozzászólásokban +5 jeggyel gazdagodsz! A jegyeket csupán akkor kapod meg ha jó helyszínt adtál meg!

~Secret Agent

31 hozzászólás a(z) Puffle Handler Tracker bejegyzéshez

  1. Dancsi11 szerint:

    Gezi1 már találkoztál DP-vel??

  2. Erik szerint:

    én már találkoztam vele olyan 2 tő kor

  3. Erik szerint:

    valaki megtudne mondani hogyha rákattintok ph képére, miért ilyen zöld pingvin alak jön ki?

  4. Erik szerint:

    *megtudná

  5. Klaudiasora szerint:

    De miért a memberes szobába ment? Én nem vagyok az!!😦

  6. mmate szerint:

    és csak memberek szoktak találkozni vele? (mivel csak tag szobákba megy,nem?)

  7. Erik szerint:

    én nem memberes szobába találkoztam vele

  8. Erik szerint:

    reggeltől nézem hogy fönt van-e ph, mert ugye megvan barátnak és mindig offline módban van

  9. Nikoláj szerint:

    Fú de szar vagyok.. Tegnap egyszer se tudtam felállítani.. Hiába mondtam neki, hogy MUKODJ! helyette csak görbült..

  10. Johnny Penguin szerint:

    De nagy a szája valakinek. Egyébként abban igazad van hogy hblint beszedi az érdemeket. Mi legalább club Penguin a haverokkal vagyunk nem Johnny és Leonardo. De nem szólok bele.

  11. Nikoláj szerint:

    Ezeket a fasszopó barmokat! Egy rendes blogger nem írja át a bejegyzéseket. És mielőtt elkezdenétek én éppen szidtam és nem dícsértem az oldalt .

  12. Tisztelt HBCLUBPENGUIN!
    Sajnálattal veszem tudomásul, hogy önök megint hatalmasak alkottak! Ez a tracker egyszerűen óriási! Csak így tovább a jövőben!

  13. Úgy látszik önök nem vesznek komolyan minket, az oldal feljelentésre került.

  14. Gyurci szerint:

    én találkoztam ph-val mu hah ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Panniii szerint:

    előbb találtam meg a erdőben (forest)

  16. Gyurci szerint:

    már rég

  17. Gyurci szerint:

    találkoztam vele

  18. Gyurci szerint:

    én meg 100-szor erik

  19. melius200 szerint:

    milyen szigeten van PH

Vélemény, hozzászólás?

