400.000 Kattintás Parti, Projektek!

Sziasztok Pingvinek!😀

Mint látjátok, én sem tűntem, el csak kivettem egy kis “szabadságot.'” Mint láthatjátok, az oldalon közel 400.000 kattintás felé járunk! Rendkívül örülök neki, hogy ennyien látogatjátok rendületlenül, nap mint nap, ezért mi cserébe friss hírekkel szolgálunk nektek!

A gyönyörű számot honorálva elérkezettnek látom a pillanatot, hogy bejelentsem, hamarosan 400.000 Kattintás Partit rendezünk az egész Hbclubpenguin.wordpress.com, rövidebb nevén HbCP.tk által! Hogy kicsit meghozzuk a kedvetek a részvételhez, minden egyes megjelenő pingvin 40 jeggyel fog gazdagodni, amennyiben feliratkozik a Chaten a parti közben!

A parti időpontjáról még semmi biztossal nem szolgálhatok, de valamikor a tavaszi szünet közbe szeretnénk szervezni, hogy biztossá váljon, hogy mindenki ráér! Előre is megköszönjük mindenkinek a részvételt!

Egyéb hírek:

Hamarosan tervezünk a szerkesztőkkel egy hivatalos Facebook oldalat az egész blognak, így ha “lájkoltok” minket, akkor gyorsabban fogtok tudomást szerezni az esetleges frissítésekről.

A másik ötletünk egy Kérdések topik lesz az oldalon belül. Rengeteg olyan embert láttunk, aki csak most látogat ide először, és a CPPS-ről nem tudja az esetleges információkat. Hamarosan nyílik egy olyan bejegyzés, ahol minden felmerülő kérdésre választ adunk, persze ha tudunk.

Te várod már a partit? Részt fogsz venni rajta?

~Hblint & HBCP.tk adminjai

16 hozzászólás a(z) 400.000 Kattintás Parti, Projektek! bejegyzéshez

  1. kenderszabolcs szerint:

    Rossz kérdés! Ha Hb parti akkor megyek!

  2. mmate szerint:

    Én biztos megyek! Már nagyon várom!

  3. ILW szerint:

    Én megyek csak bannolva vagyok chat-en!XDde amugy ott leszek

  4. Klaudiasora szerint:

    Én is megyek :DD

  5. Stills of war szerint:

    Melyik szerveren és hol lesz a party ?

  6. Én szerint:

    Én mennék ha nem lennének olyan csicska haverjaid hogy csak úgy kibannolnak chatról. -.- Monitor elött nagy a pofájuk…..

    Erröl ennyit~

  7. Nikoláj szerint:

    Én nem megyek. És Cp szabolcs álljál le a buzulással jóvan? Tudom hogy ott buzultok és nyalsz be neki epéig de ne írd ki nyilvánosan ok? egyébként mér másoltad le fullra az oldalát? Ez a szar nem elég egyszer?

  8. Swf kereső szerint:

    Agent, szeretnék veled beszélni, egy email címet tudsz adni?

  9. Csokihab szerint:

    én készítettem a hbcp.tk címet

  10. ... szerint:

    OTT LESZEEEEK

  11. opifool szerint:

    HB nem érek rá a szünetben mert a elutazok oda ahol nincs gép se laptop

  12. ferenc 10 szerint:

    énis csak nem tok felmenni a chat re me banned ben vagyok

  13. prímerpatron szerint:

    én se leszek gépközelben a tavaszi szünet alatt…

Vélemény, hozzászólás?

