Rookie Tracker Március/Április 2012

Sziasztok Pingvinek!😀

Újra elérkezett azaz időszak, amelyet sokan kedveltek! A hírességek keresése!

Az oldalnak egy saját frissíthető Rookie Trackere van.

TRACKER FRISSÍTÉSE

KERESÉSI ADATOK FRISSÍTÉSE

Ha megtaláltad Rookiet, feltétlenül Szólj Hozzá!

Mit kapok, ha találkozok Rookieval?

  • Bélyeget
  • Általa dedikált hátteret
  • Lehetőséget, hogy bejelöld barátnak

~HBCP Csapat

17 hozzászólás a(z) Rookie Tracker Március/Április 2012 bejegyzéshez

  1. Beci szerint:

    HOL VAN ROOKIE?????

  2. Nikoláj szerint:

    Nézd, ott…

  3. pinguka13 szerint:

    én egy szer láttam rookiet a Alaska szerveren :))) jó keresést🙂

  4. prímerpatron szerint:

    én találkoztam vele NÉMET szerveren!😛

  5. badu002 szerint:

    Az fura, mert német szerver még nincs is. xDDD

  6. Barbi(pingvin név:H2o01) szerint:

    Nem találom!!!!:((((Segítsetek!ma van az utolsó nap!

  7. […] TRACKER FRISSÍTÉSE […]

  8. Gyurci szerint:

    én találkoztam tegnap vele

  9. Gyurci szerint:

    nem is 6. áig tart !!!!!!!!!

  10. Nimfa szerint:

    Hát én mikor hallottam, akkor gondoltam: Na, megnézem a francia szerverekben… Bemegyek a francia szerverekbe: Teszek egy próbát, hátha a Yeti-ben van…
    ÉS OTT VOLT!XDD Elsőre meglett. Nem volt túl nehéz.xd Ráadásul barátnak jelöltem és visszajelölt. De nem lehet megnézni hogy hol van.:( Csak hogy online-e vagy offline.

  11. Koko899 szerint:

    Tudom hogy hol a Sensei,Gery és DJ Candence!
    A Sensei a dojo-ban , Gery-vel lehet találkozni a küldetésen ahol megmentesz egy Puffle-t, DJ Candence-el meg találkozol ha fölíratkozol táncra!🙂

  12. boomie57469 szerint:

    rookie ott van a szigeten!!!ójé kérem a jutalmam amúgy legyünk haverok a nevem boomie57469

Vélemény, hozzászólás?

