Új unlock kód

Sziasztok Pingvinek!😀

A CP-n egy új unlock kód van amit mindenki használhat.

A kód: HPHONES1



~Secret Agent

25 hozzászólás a(z) Új unlock kód bejegyzéshez

  1. Gyurci szerint:

    de csak pufira!!!!!!!!!!!😀

  2. Horváth Viktor szerint:

    eltudod küldeni a kódokat az összeset.

  3. daniv8 szerint:

    jah és rád nem tudjátok az mi(amm furcsáltam is nálam nincs)…

  4. XD2000 szerint:

    ez egy fülhallgató!! De én beírtam és nem fogadta el!😦

  5. mmate szerint:

    jah fülhallgató,cool. kár hogy csak pufira. XC2000 : szerintem azért nem fogadja e neked,mert már neked megvan egy a puffle cucc(megvetted) vagy már beírtad és elfelejtetted , vagy netán más valaki írta e neked…

  6. XD2000 szerint:

    ja lehet!🙂

  7. Pinqu7 szerint:

    Én beirtam a kodot es el is fogadta de a puffle sapkaknal nem jelzi ki hogy van olyan sapkam….legyszi segitsetek! Elore is koszi

  8. Balib3 szerint:

    Én örülök hogy puffle-ra van. Már vagy 2 éve megvan a pingvinre való verziója.

  9. CSivava szerint:

    hová kell beírni a kódokat gyerekek?én egy csomót tok de segítenetek kell h hová írjam
    (egyszer sikerült membörösnek lennem)

  10. Koko899 szerint:

    Köszi a kódot nagyon jó ez a kód főleg hogy fülhalgatót lehet vele szerezni a pompomom-nak szóval köszi! 🙂

  11. Darkninja884 szerint:

    Csá all új vok

  12. Darkninja884 szerint:

    eszt a kódot nem értem hogy hova kell beírni hol vannak egyáltalán a pályák??Valaki tudna mondani valami jó ruha kódot pls.

  13. MCdkanyo szerint:

    Hello mindenki eltudtok küldeni egy csomó kódot? Előre is kössz

    • coolka szerint:

      kérlek küldj sok sok kódot és énis küldok olyat ami titkos oldalon van és ott senki nem szokot járni mert nem tudják mit kell beírni ott csak kodal van az az oldal

  14. boomie57469 szerint:

    csivava léci áruld el hogy csináldad!?

  15. coolka szerint:

    kérlek küld kódot és ha jó a kód énis adok kódot

  16. coolka szerint:

    valaki hozám szolna?? :/

  17. coolka szerint:

    Hello! tud valaki kodot mondani? mert ha elmondja énis adok neki kodot!😀 🙂😦

  18. dudumalac szerint:

    Bocsi kezdő vok az szeretném megkérdezni hogy hova kell beütni a kódokat??

  19. szarka emma szerint:

    sziasztok! lécci adjatok ruhát és a szőrmókoknak ingyen ruhákat! köszi

Vélemény, hozzászólás?

