Club Penguin “Dubstep Puffle”

Sziasztok Pingvinek!😀

A Club Penguin új videót tett közzé a hivatalos Youtube csatornáján, aminek a címe “Dubstep Puffle [Official Club Penguin]”. A videóban a fekete puffle látható nagyrészt, miközben egy dubstep zene megy alatta, amit feltehetőleg maga a ClubPenguin készített. Íme a videó:

A videó végén láthattátok, hogy található egy új unlock kód is, amit néhány posttal ezelőtt Secret Agent már megírt.

Neked mi a véleményed a videóban lévő zenéről? Bejön neked?😉

~Jonas

7 hozzászólás a(z) Club Penguin “Dubstep Puffle” bejegyzéshez

  1. daniv8 szerint:

    hát nem is rosz a zene.
    (egyépként 1 másik témában kérdezhetnék ttaláltam egyszer itt 1ojan bejegzést hogyaz oldal megszünk az mi volt?)

  2. mmate szerint:

    daniv8 : az csak áprilisi tréfa volt.

  3. mmate szerint:

    amúgy nekem is bejön a zene nem rossz

  4. daniv8 szerint:

    oh
    jaj bocs😦

  5. Tekitotó szerint:

    Télleg csak áprilisi tréfa volt én amiatt nem mentem el a partyra azt hittem az se lesz jól bedőltem de aztán felléptem és megint ment az oldal!!XDD🙂 jó vicc volt!

  6. Tekitotó szerint:

    am a zene nem rossz!!;)😀

  7. Darkninja884 szerint:

    Üdv pingvinek.A zene nem rosz de van egy gondom.Nagyon szeretnék memberes lenni.Kérem aki memberes nagyon szépen kérem vegyen be a mebers be a pingvin nevem:Darkninja884

Vélemény, hozzászólás?

