400.000 Kattintás Party – Videó

Sziasztok Pingvinek!😀

Bizonyára már tudjátok, hogy a héten csütörtökön volt a 400.000 kattintás party.

Ezt a partyt egy videó formájában én megörökítettem!

http://85.216.142.25/videok/katt-party/

A videó hamarosan elérhető lesz Youtubeon is!

15 hozzászólás a(z) 400.000 Kattintás Party – Videó bejegyzéshez

  1. daniv8 szerint:

    király………………. kár hogy én nem jáccok

  2. mmate szerint:

    Király lett a vidi!

  3. pumpkinhunter szerint:

    Csö most, hogy kész a vidi megkapom a 44jegyem??

  4. Hun5 szerint:

    Héj vki megmondja hogy holvanak ezek az átkozott tojások.. 2 hiányzik.. előreis kösz,és jó a vidi.🙂

  5. mmate szerint:

    melyik kettő hiányzik? ajánlom neked ezt az oldalt : monchocho.com itt mindig egy csomó fontos információt találsz a CP-ről. Amúgy az oldalra is felkerült egy videó csütörtöki frissítések címmel,amiben benne van,hogy hova lettem elrejtve a tojások.
    A bejegyzés linkje:
    https://hbclubpenguin.wordpress.com/2012/04/05/csutortoki-frissitesek-5/

  6. Tifcsi szerint:

    Hello szerintem is jó lett a vidi meg a party is jó volt:)

  7. ddpingvin szerint:

    figyelme kérek! találkoztam egy pingvinnel a sleet szerveren és azt mondta, fordítom: ő egyike a cp segítőkarjának (és még azt is mondta hogy) a fehér szín felszabadul a party alatt?😄. Szerintem ezt mondta, apropó ha tudtok valamit a cp szerkesztőiről akkor van e, ott olyan pingvin hogy Vikey3067

    • Tifcsi szerint:

      a fehér szín már elérhető legalábbis a sleet szerveren,azt nem tudom hogy a többin is elérhető-e.azt meg nem tudni hogy ki admin/segítő a cp-n.

  8. donexios98 szerint:

    Szia Hblint! Bannercserét vállalsz? Én már kiraktam az oldalamra a Te bannered! Tekintsd meg: centercp.wordpress.com🙂

    /Sry h ide írtam, csak nem találtam elérhetőséget/

  9. daniv8 szerint:

    már más témában ha lehet uj könyv van cp-n a cime:Thrut or dare
    egész joksi szelemes könyv(kár hogy angolul XD)

  10. Gyurci szerint:

    dudom hogy nem ehez van köze de én láttam egy olyan pingvin akinek 306 matricája van a neve : Mc Splash

  11. Hun5 szerint:

    Köszi mmate ..😀

  12. Anonymus szerint:

    Úristen bazdmeg😄 ilyen ratyi 10 éves szar játékon veritek magatokat?? x”””D Ráadásul még pénzt is kell minden ilyen szarra költeni…

  13. Anonymus szerint:

    Ráadásul azon a retkes chaten meg ahogy felmegyek kibannolnak a sok 11 éves szarházi Club penguin okádékok -.-
    különösen az a nyomorék Jonastibi.

    Ez az oldal is 1 utolsó okádék.
    Bár egyik haverod se különb -.-

    Erre nem kell választ adni😉

Vélemény, hozzászólás?

