Új Pingvin Szín

Sziasztok Pingvinek!😀

A CP-n új pingvin szín jelent meg. Sokan mondták, hogy néhány pingvin a CP-n a SLEET szerveren viseli ezt a színt, ezért én is megnéztem. Valóban néhányan viselik a szín.

Az új színt JELENLEG MÉG NEM LEHET MEGSZEREZNI SIMA JÁTÉKOSOKNAK, HA ELÉRHETŐ LESZ MINDENKI SZÁMÁRA AZ OLDALRA KIFOGOM ÍRNI!



~Secret Agent

38 hozzászólás a(z) Új Pingvin Szín bejegyzéshez

  1. Gyurci szerint:

    ez komoly

  2. daniv8 szerint:

    héh én nem tudom most néztem kb fél perce de még nem lehet kapni boltba ezt hol lehget megszerezni?

  3. PCS szerint:

    Eszembe jutott valami! Amikor a karácsonyi Penguin Style volt a hópehely ruhának is fehér volt a háttere ha vissza emlékeztek! Lehet hogy a CP-sek ezt már akkor kitalálták.

  4. Barbi szerint:

    Nagyon tetszik nekem ez a pingvin szín!Alig várom, hogy meg tudjuk venni!!:DD Apropó, CP, úgy láttam hogy van új pin!

  5. Barbi szerint:

    Új pin!Elérhető:Forest(erdő)!!!és olvastam hogy 3 évente szavazunk és úgy lesznek új színek! http://translate.google.hu/translate?hl=hu&langpair=en%7Chu&u=http://clubpenguin.wikia.com/wiki/Color olvassátok csal el!!!állítólag arany fehér és szürke is lehet hogy lesz!és ebben az évben szavazunk!!aztán 2015,2018..stb.
    ui:lesz adminfelvétel? mert szívesen csinálnám az oldalt veletek!!és sokat tudok a cp-ről mert olvasgatok róla, és 531 éves a pingvinem már már szóval van elég tapasztalatom is!kérlek értesítsetek!nagyon jó az oldalatok!!!!

  6. mmate szerint:

    Én már nagyon várom!😀 Amúgy kutatgattam egy kicsit,és arra jöttem rá,hogy a fehér szín az idei Föld napi partin válik elérhetővé.
    Íme a bejegyzés: http://clubpenguin.wikia.com/wiki/Arctic_White

  7. laki5628 szerint:

    [paper_item_id] => 16
    [type] => 1
    [cost] => 0
    is_member] =>
    [label] => Arctic White
    [prompt] => Arctic White
    [layer] => 1500

    WPE PRO🙂

  8. daniv8 szerint:

    héh eszembe jutot acp bejelentkezö oldalán is egy festö pingvin van nincs enek hozzá köze?

    • Balib3 szerint:

      Az a citromsárga pufira vonatkozik,mivel szeretik a művészeteket. és ott a szöveg hogy” adopt your perfect pet today”, magyarra fordítva: “fogadd örökbe a tökéletes háziállatodat, még ma.

  9. Bariii szerint:

    Ez a szin volt régen de kivették sztem.

  10. legitswag2 szerint:

    Ezt a szint hackelni lehet😀

  11. legitswag2 szerint:

    én is ugy szereztem

  12. Tifcsi szerint:

    Nekem már ma(április.08-án)már kaptam ingyen mikor beléptem a Sleet szerverre.

  13. star walk222 szerint:

    hogy?

  14. ddpingvin szerint:

    egyik haveromnak megvan! először nem akartam elhinni de igen, mégis!

  15. Cpcp szerint:

    De hogy?

  16. Tifcsi szerint:

    star walk222 nem tudom hogy de mikor beléptem a sleet szerverre akkor már ott volt a színeknél a karakternél,meg lehet venni is a gift shopba.

  17. daniv8 szerint:

    ki probálom

  18. tamas972 szerint:

    Hb neked honnan van fehér színed?

  19. star walk222 szerint:

    a sleet szerveren már a 2. pingvinemet tiltják le 72 órára mert a fehér színt hordom

  20. Ecda szerint:

    ne szerezzétek, meg, mert most állítólag már foreverre bannolnak!!!!!!😦

  21. star walk222 szerint:

    omg engem 3 napra

  22. ddpingvin szerint:

    én ezt úgy hívom: fehér láz

  23. valentine264 szerint:

    Megszereztem a fehér színt de csak 72 órára bannoltak
    a cheat engine 6.1 kellett hozzá

  24. Beci szerint:

    hogyan lehet feher lenni????
    hol lehet megvenni???

  25. Soma Kovács szerint:

    köszi,hogy ki fogod írni

  26. milán szerint:

    eszt irjátok be név somlyomarci passvord marcika

  27. kA szerint:

    paste this into 3 different page on here then log on club penguin and press alt+ctrl 5 times and then press F2 4 times You now have RAINBOW PUFFLE,GOLDEN PUFFLE, 1000000000000000000000000000000000000000000000000 x MILLION COINS, FREE FOREVER MEMBERSHIP, ANY 20 ITEMS TO CHOOSE FROM TREASURE BOOK!!!
    paste this into 3 different page on here then log

    • kA szerint:

      paste this into 3 different page on here then log on club penguin and press alt+ctrl 5 times and then press F2 4 times You now have RAINBOW PUFFLE,GOLDEN PUFFLE, 1000000000000000000000000000000000000000000000000 x MILLION COINS, FREE FOREVER MEMBERSHIP, ANY 20 ITEMS TO CHOOSE FROM TREASURE BOOK!!!
      paste this into 3 different page on here then log

Vélemény, hozzászólás?

