Bezárt az AgentCP

AZ AGENTCP HAMAROSAN ISMÉT ELÉRHETŐ LESZ!

Sziasztok Pingvinek!😦

Az AgentCP (CPPS) bezárt. A bezárás örökre szól, mert Turbo unfair módon viselkedik velem szemben. A CPPS oldala már legalább 15x leállt miatta, a hacker haverjaival meg fel akarja törni a címem és nyomoztatja az IP címem illetve mindenáron meg akarja szerezni a privát adataimat. Az oldal chatéről kidobott no reason okkal (szemétláda ez a gyerek).

A 85.216.142.25 domain még elérhető lesz, de már csak a saját weboldalaim tesztelésére.

Köszönhetitek Turbónak, hogy az első magyar nyelvre lefordított CPPS, amelyen 1413 felhasználó volt regisztrálva örökre bezárt.

A regisztrált felhasználók adatai akármilyen fenyegetés hatására sem lesznek kiadva!

Utóirat: AMENNYIBEN EZT A BEJEGYZÉST A HBCP.TK ADMINJAI ÉS A STAFF TAGJAI MODERÁLNI/TÖRÖLNI MERIK, AZZAL MINDENKI TURBÓT TARTJA AZ ÚRNAK, AKI VALÓJÁBAN EGY IRIGY ROSSZAKARATÚ EMBER!

A VÉGE ÚGYIS AZ LESZ, HOGY PÁR BARÁTOMMAL FELTÖRÖM A CHATET!

PS: A 400.000 kattintás party videóját felteszem valahova, ahonnan akárki letöltheti és ameddig Turbó a chaten admin addig nem térek vissza!

-Secret Agent

85 hozzászólás a(z) Bezárt az AgentCP bejegyzéshez

  1. Bariiii szerint:

    Turbo geci.

  2. daniv8 szerint:

    ez szörnyü amugy igen 1 szemét de a forum még megmarad?

  3. Mamcsi szerint:

    hat igen egy nagy szemet es kerlek ne bannoljatok ezert de elmehet a ***va a**a*a es bas**atok ki szerintem

  4. Mamcsi szerint:

    csak azt nem ertem hogy miert is vannak ilyen emberek?egyszeru a valasz a poklot szeretnek megtoolteni es a sotetseg szolgalataba allnak

  5. XD2000 szerint:

    Ekkora idiótát! Miatta vége! Turbó egy ×××va egy ,××××××j!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Klaudiasora szerint:

    Turbó mennyél a ….(sztem tudod, hova). Ebből él ez a hülye hogy feltöri az oldalakat, és ez jó neki? Szánalas….

  7. Tamezz szerint:

    egyetértek Klaudiasora teljesen igazad van!! Szánalmas amit művel!!!!! Egyáltalán hogy képzeli ezt?! Szemétláda

  8. Tekitotó szerint:

    na de b…s mi a fa….z ezt meg hogy a p….a képzeli!!!!!
    De az oldal azért még menni fog ugye????:(

  9. Killer szerint:

    Dögölj meg Turbó

  10. PCS szerint:

    Sajnálom az oldalon a CPPS-t de ezért a chatet ne törd fel mert te leszel a mocsok szemétláda

  11. XD2000 szerint:

    mindenkivel egyetértek egy mocskos szemétláda vagy Turbó!!!!!!!! Tudd meg ! Ezt gondolom rólad! És még sorolhatnám!! :-@

  12. XD2000 szerint:

    Ja és az nem lehet, hogy újat csináljunk?

  13. admin959 szerint:

    turbo velem is kicseszett párszor, de én veled vagyok.🙂

  14. Mamcsi szerint:

    Na ennek aztan jol szetvernem a kur** pofajat hogy tiszta ver meg seb lenne

  15. én szerint:

    Mintha vele ezelőtt is lett volna néhány gond. Nem?

  16. daniv8 szerint:

    de a forum még él majd?????,

  17. Lola szerint:

    Idióta Turboo :@

  18. ddpingvin szerint:

    de az e-mail ek biztonságban vannak? (akik regisztráltak)

  19. valaki szerint:

    basszus turbo mekkora gecifejű csicska picsa szar de tudom néha szereti ha büdös a picsa! de hogy rohadna meg a kis pöcsfejű pöcsedékes csicska!! buzi turbo baszódj meg

  20. valaki szerint:

    de hiába minden már szóltam a zsaruknak hogy keressék ki a te ip címed szarházi állat

  21. mmate szerint:

    Meg tudtam magamnak hackelni a fehér színt! Ha valaki szeretné,hogy neki is meghackeljem,akkor írjon a következő e-mail címre : panda2896@freemail.hu

  22. XD2000 szerint:

    DE COOL!! Újra kinyit!!!!!!!!!!!!!!!!!🙂🙂

  23. XD2000 szerint:

    HAHAHA! Szívtad turbó!!!!!!!!!!!!!🙂

  24. daniv8 szerint:

    hogyhogy ujra elérhetö én eszt most nem értem..?

  25. Leonardo szerint:

    Az a Turbo, elég amatőr lehet 21év alatt elég sokat hackkeltem, részt vettem etikus hack versenyeken, blablabla… Mivel te saját szervert nyitottál (lásd. 85.216.142.25 domain), egy kattintással le tudom nyomozni az IP címedet. De az mért lenne jóó neki? Az IP címet nem lehet helyzetmeghatározásra használni, csak nagyon etrém esetben. Xal ha ez a turbo kicsit is értené, hogy mi is az a hack simán feltudná törni a géped, és belenyúlkálhatna. Ezért is sohase ajánlom a saját szervert, azoknak akik ennyire nem értenek a biztonsághoz. Más részt, a CAPS LOCKos részt nem értem. Most téged csicskáztatnak (mert hblintnek az elmúlt 2 hónapban max. 2 bejegyzése lehet), de nem vagy jóba velük. Mért törölnék? Ha te nem lennél egy bejeyzésük se lenne.
    De ha ilyen nullák vagytok, szerintem lehet hogy Turbonak igaza volt.

    • Leonardo szerint:

      Ráadásul egy ip cím birtokában nem lehet feltörni egy gépet…

      • xz szerint:

        Hány éves vagy?:O

      • Leonardo szerint:

        “[…] elég amatőr lehet 21év alatt elég sokat hackkeltem.”
        21…

      • Leonardo szerint:

        És, a lefordított CPPSbe a baj az, hog itt-ott eltünt a form ellenőrzés. (fogadjunk azt se tudod mi az) Ezzel 1. számú célpontá vált az oldalad, és ha lenne egy kis időm, és én is ilyen “csúnya” lennék simán szétküldhetnék egy HTML/JS vírust vagy és feltörnémaz egész szart. És onnantól már terjeszthetném a SZERVEREN a trójaikat. Azért emeltem ki, mert szerver az nem olyan dolog, hogy onnan le kell töltsék, meg kell nyissák a vírust, hanem egyből a gépre rámegy. Ez felépítés szempontjából, hasonló mint a torrent, ha nem bitonságos fileokat töltesz le és nincs egy jó vírusírtó: kampec. Csak itt még le se kell tölts, mert eltudom rejteni a “Global Data”, vagy a “Loading the Town részbe a vírust mivel azt autómatikusan töltöd le. De ez nem az és stílusom, kisgyerekek szaros játékaival. Deee azért nem mondom el, hoy hol nincs(enek) form ellenőrzések hadd főljön a fejetek, a “haccker barátaitokkal”.
        __________________________________________________

        Egyébként ha feltörnéd a chatot, amire gondolm képtelen lennnél, mert nekem is fejfájást okozna egy Action Script alapú programot törögetni. (Ha tényleg te fordítottad, akkor kellene egy kis gőzöd lennie az Action Scriptről).

      • Secret Agent szerint:

        Látom, te is amator vagy hozzá!
        A localhostra LEHETETLEN BETÖRNI!
        A CPPS databázisába szintén lehetetlen betörni szval nem értem mit mondasz itt össze vissza! Azzal hogy DDoS-t teszel a szerverem címére csak a portokat gátolod, amit pedig úgyis visszahozok, ha vissza akarom hozni. Elég hozzá csak egy netreset!
        Továbbá azzal, hogy az IP címem méred be, úgyse kapsz pontos adatokat szval nem találsz meg! Sőt ha megis találnál, akkor az utcán vernének össze!

      • Leonardo /mobil/ szerint:

        Én is azt mondom ha az IP címedet megtalálják, semmit sem érnek vele. És ha te is ezt állítod akkor mért írtad azt, hogy “azért zártam be az oldalt mert Turbo nyomoztatja az IP címem”? És szerinted tényleg lehetetlen betörni a localhostra, vagy a MySqlbe? Bebizonyítsam? Na most kimondom: TE EGY AKKORA HÜLYE VAGY, akkora marhaságokat írsz össze-vissza, szerinted egy országos versenyen csak nyílt forrású oldalakat törögetünk? Az oldalatok sql jelszavát is kiírhatom, ide. Fogalmad sincs mi az a DDoS. Nem itt kéne okoskodni, hanem az alapvetõ foglmakat megtanulni. “Lehetetlen betörni a localhostra”… Ezt mond el másnak is.😀

      • Secret Agent szerint:

        Saját tapasztalatból tom, hogy a localhostra nem lehet betörni! Osztálytársam megakarta próbálni, de nem sikerült neki! Akkora IP bant kapott mert a rendszer észlelte, hogy bejutott és közbelépett!

      • Leonardo /mobil/ szerint:

        Vannak, olyan különös proxy címek, aminek a portja, mindig a kapcsolódóéhoz lesz hozzárendelve én eddig csak egy ilyet találtam, ha IP bannt nem kaphatok mivel a kapcsolódóé a szerver. És valaki a saját szerverérôl nem bannolhatja magát. De a nagy hacker csapatok is olyan portokkal dolgozik, melyek egymáshoz vannak “kötve”, ezáltal lenyomozhatatlanok.

      • Secret Agent szerint:

        Nézd, az egy dolog, hogy a proxi szerverekkel hackelsz, de a másik az, hogy az AgentTEAM weboldalára amelyik a http://85.216.142.25/ arra nem jutsz be. Maximum csak lekapcsolod, de nem hozol ki onnan egy adatot se, se a databázisból se a többi mellékoldalról!

  26. daniv8 szerint:

    dehát épen irta is hogy idézem “Utóirat: AMENNYIBEN EZT A BEJEGYZÉST A HBCP.TK ADMINJAI ÉS A STAFF TAGJAI MODERÁLNI/TÖRÖLNI MERIK, AZZAL MINDENKI TURBÓT TARTJA AZ ÚRNAK, AKI VALÓJÁBAN EGY IRIGY ROSSZAKARATÚ EMBER!”

    tehát szerintem valaki mégis törölte (már nem kötekedni akarok csak mondom)

  27. Leonardo szerint:

    Boccs nem fejeztem be😀
    Xal akkor te is olyan kis nyomorék lennél, mint Turbo, ráadásul az (amilyen csicska hb) oldalról is tiltva lennél.
    Huhh, de sokat írtam…😀

    • Balib3 szerint:

      21 éves vagy ? :O Hogy hogy még a CP-vel foglalkozol?

    • Cpcp. szerint:

      Leonardo pls írd le a mailod, mert beszélni szeretnèk veled (vagy írj ide: cpcpsup[kukac]gmail.com)😉 egyèbként azt nem értem h ha eticaaaaal hacker vagy akk mért akarnàl vírust terjeszteni?

    • pr0xy szerint:

      Erre pedig csak annyi a válaszom, hogy nem ismersz, így tehát nincs okod “kis nyomorék” -nak hívni.

      Ha 21 évesen a CP-vel foglalkozol, azt megérdemled.

      Én még csak kezdő Blackhat hacker vagyok, komolyabb támogatókkal, [TeaMp0isoN], tehát folyamatosan fejlődöm.

      root@L0pht~ rm -r -f/pr0xy/
      root@L0pht~ exit

  28. daniv8 szerint:

    na egy szoval se mondtam hogy védem csak utaltam valamire amm én ugyse jáccok ,de tisztelem az oldalt és betartom a szabályokat………..

  29. donexios98 szerint:

    Wow Leonardo bár én még csak 14 vagyok, mégis sokat tanulom az infót, csillagos ötös is vagyok belőle! Mégsem értettem a felét annak, amit mondtál (nem azért mert rosszul fogalmazol, hanem nagyon profi dolgokat írsz)😛😀
    Egyébként megnéztem az oldalad, nagyon király (az új is)!!!

  30. cip34 szerint:

    fúj fúj turbo dögölj meg te mocskos cigány. Gyerünk secret ne hagyd hogy basztasson! Le turboval!

  31. az szerint:

    ha kell viszem tovább a cpps-t napi 18-20 órában 8gigás gép intel core i5 stb… ha érdekel cojoka@live.com irj emailt!

  32. Nimfa szerint:

    Most akkor mi a …. van? Örökre bezárt, azt most megint elérhető lesz??

  33. mimi17740 szerint:

    am valami van a snow fortsal mert a sleet szerveren kerestem új színű pingvineket és ott valami lóherék vagy mik voltak!

  34. kingajohanna szerint:

    ha akartok egy jó cpps-t akkor menyjetek a cpps.me weblapra, az mindig nyitva van s van iglunk!

  35. kingajohanna szerint:

    ha érdekel van egy ami mindig nyitva van és van iglunk, weblap:
    cpps.me

  36. Justin Bieber szerint:

    Jó lett, csak én hiányzok belőle! :$

  37. pr0xy szerint:

    Secret hülyeségeket beszél. Egy localhostra sima SQLi használatával be lehet törni, és az adatokat kihozni. Nem nagy dolog.

    A DDoS pedig már elavult, akármilyen oldalt le lehet állítani, [nem Google-re vagy FB-re gondolok] ha több ablakból futtatod a támadást, nagyobb oldalaknál, például egy WordPress oldalnál már egynél több gép kell.

    root@L0pht~ rm -r -f/pr0xy/
    root@L0pht~ exit

    • Secret Agent szerint:

      Csak mindenre van védelem, amit én hamarosan beszerzek/beállítok!

      • pr0xy szerint:

        Ha ismernéd a dolgokat, akkor tudhatnád hogy semmi sem lehetetlen.

      • pr0xy szerint:

        Ja és még annyit hogy ha nem lennél ekkora amatőr, akkor nem a saját IP címedet tetted volna közzé, és így nem szerezhettem volna meg az Országot és a Várost, ahol laksz. Hanem használhattál volna no-ip-t, vagy esetleg DynDNS-t. Ezek használatával is könnyen megszerzem az IP-det, de az amatőrök, mint te, valószínűleg nemtudják.

      • Secret Agent szerint:

        Tom, scak a no-op lassítja az oldal betöltését!

      • Leonardo szerint:

        Köszönöm!
        Végre egy értelmes ember. És Secret direkt nem mondtam el, hogy a saját IPdet tetted közzé. Ja és mikor én mondtam ugyanezt akkor mért nem hitted el?

        És pr0xy, ismerős számodra a “projects for n00b” csapat?
        És ha te nem “foglalkozol” cpvel hoy kerülsz ide, de eyébként szerintem te vagy az egyetlen hozzáértő az oldalon aki nem fb feltörő programokat kutat.

    • Leonardo szerint:

      És szlovák vagy??

      • Secret Agent szerint:

        Leszarom a véleményed! Kilépek az oldalról! Az AgentCP meg már a múlté!

      • pr0xy szerint:

        IP address [?]: 85.216.142.25
        IP country code: SK
        IP address country: Slovakia
        IP address state: Nitra
        IP address city: Nové Zámky
        IP address latitude: 47.9833
        IP address longitude: 18.1667
        ISP of this IP [?]: UPC Slovensko s.r.o
        Organization: UPC Slovakia
        Host of this IP: [?]: chello085216142025.chello.sk
        Local time in Slovakia: 2012-04-16 14:36

        A csapatról nem hallottam, és régebben foglalkoztam a CP-vel, azért vagyok még mindig itt.

        A TeaMp0isoN-tól komoly támogatást kapok, ők tanítanak jelenleg.

      • Secret Agent szerint:

        Magyarra nemtod lefordítani mi?

      • Secret Agent szerint:

        Velem nem tólsz ki, hiába nagy a szád már téged is lenyomoztalak! Kiváncsi vagy rá?

      • Leonardo szerint:

        Ja ezt megtaláltam én is, onnan mondtam az infokat.
        És bocs én voltam a hülye a csapat debbugeléssel, és assemblyvel foglalkoznak, amint látom te webes területen vagy érdekelt, vagy tévedek? Csak azért gondoltam mert ott is a TeaMp0sioN ról volt szó, és én is elég közkedvelt voltam acsapatban.
        Ezt miért kéne magyarra fordítani, így nem eléggé érthetô?

  38. Leonardo szerint:

    Fuuuuuuuu! Ebből is csak ennyit tudsz felhozni

  39. Leonardo szerint:

    És prOxy nem szeretnél az oldalunkra látogatni? Komoly eszmecserét tudnánk tenni tapasztaltnak tűnsz. Johnny is kunyít a dologhoz de ő inkább ilyen jelentéktelen vitákba nem száll bele.

  40. Klaudia szerint:

    Engem nem enged be az oldalra akármilyen programmal csinálom.😥

Vélemény, hozzászólás?

