Kilépek

Sziasztok Pingvinek!😦

Ez az utolsó bejegyzésem a hbclubpenguin.wordpress.com-on (HBCP.tk-n). Az AgentCP (CPPS) örökre bezár és soha többé nem jön vissza! Az összes szerver fájl a felhasználókkal együtt töröle lett és legközelebb jobban meggondolom, hogy melyik oldalnak fogok CPPS-t készíteni! A fő ok amiért kilépek: PÁR SZEMÉLY ELHISZI A N00BOK HÜLYESÉGEIT ÉS MÉG SOK MÁS DOLOG, AMI NEM TARTOZIK A NYILVÁNOSSÁGRA!

Tudom jól, hogy az oldal ezzel egy csomó kattintást fog veszíteni, de ha jobban viselkedtek volna a staff tagjai a chaten velem szemben akkor maradtam volna. Ezzel nem csak az utolsó nap eseményei vannak benne, hanem minden ami 2010.12.20-tól történt. Azzal, hogy Turbó nagyba dicsekszik a hacker képességeivel az nem jelenti azt, hogy nem lesz róla az a véleményem, hogy egy MOCSKOS CIGÁNY!

Xaten még továbbra is maradok, de nem a HblintClubPenguin csoportban. Azok az emberek akikben megbízok azok tudják, hogy melyik chaten leszek elérhető!

Ha bármely további kérdésetek van, akármilyen projectemmel kapcsolatban vagy más dolog, akkor írjatok a support rendszeremen amely non-stop elérhető a http://cpt.hostingsiteforfree.com/ címen!

A VIDEÓK AMELYEK A YOUTUBE CSATORNÁMON VOLTAK PUBLIKÁLVA, AZOKAT PRIVÁTTÁ TETTEM!

PS: Remélem boldogok vagytok, hogy néhány beképzelt n00b miatt lépek ki!

Viszlát!

A cigány defektet kap az autójával. Nekiáll kicserélni a kereket. Megáll mellette egy cigány haverja, és egy téglával bedobja a cigány autójának ablakát.
– Hát Te meg mit csinálsz Gazsi? – kérdi a cigány.
– Míg te lelopod a kereket én elviszem a rádiósmagnót!



~Secret Agent

41 hozzászólás a(z) Kilépek bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Kár. Mostanában te voltál a legaktívabb szerkesztő.

  2. Nikoláj szerint:

    Juhéééééééééééé!

  3. Nikoláj szerint:

    Hát gyerek akkor ezen az oldalon szinte semmi nem lesz kiírva.

  4. Henike1 szerint:

    Sajnalom hogy mi tortent remelem hejre jon a dolog s ha lehet segitek a ezek a kartevok ellen.Sajnalom erosen.

  5. mmate szerint:

    A bejegyzés végén muszáj volt ott lenni annak a viccnek.😀

  6. tamas972 szerint:

    Meg se tudom számolni hágy hónapig, évig készült,fejlődött,üzemelt ez a eszméletlen jó oldal. Most meg néhány hét alatt szétesik az egész. :,(😦

  7. Leonardo /mobil/ szerint:

    Uvidíme! Ahogy szlovákul mondani szokták.

  8. mimi17740 szerint:

    Na ezt megcsináltad te retkes turbó meg a többi! Most már muszáj leszek más oldalt keresni mert hb ahogy ismerem minden hónapban egy cikket ír i így meg már semmi se lesz itt csak ez a bejegyzés mert ő ha valami megjelenik a cp-n rögtön kiírta most meg aki örül az ne örüljön mert így ez az oldal szart se fog kiírni a cp-ről. Hát nézhetem a monchochot. am meg nem fogom nézni ha mmajd csütörtököm már kilesznek írva a csütörtöki frissítések.

  9. XD2000 szerint:

    Utállak titeket: Mocskos Turbó és a többi!! Ti csak rongálni tudtok!? Tudodmit, húzz a francba te teves faszfej!!!!!!!!!!!!

  10. cip34 szerint:

    az vagy turbó egy mocskos cigány majd megy rád k200 meg sec és még ha sectől nem is fosol akkor is tudom hogy k200tól annyira fosol mint állat. Le veled turbó

  11. Leonardo szerint:

    Hogy én mekkora egy faszkalap vagyok..
    Azt hiszem, hogy királyabb vagyok, mint Hb, pedig csak egy reklámozó szar vagyok.😀

  12. bélus szerint:

    szerencsere legalabb kolamaci ujranyitott

  13. Leonardo szerint:

    Miből gondolod hogy így beszélhetsz velünk? Egy kattintással lenyomozunk és megverünk de mi eggyáltalán nem vagyunk ilyenek. Miből gondolod hogy egy kis “porbafingó” így beszélhet főiskolásokkal? Te még a batman figurákkal játszol amikor mi már az élet jó/rossz oldalát tapasztaltuk? Bocs a fogalmazásért mi jófejek vagyunk csak nem szeretjük a nagyszájú kisgyerekeket

  14. Leonardo szerint:

    Én egy szóval se neked mondtam! Ennek a cip gyereknek mondtam hogy szálljon már le a felhők közül. A 2. hogy az oldalamat említettem az pedig annak a gyereknek szólt aki azt mondta hogy új oldalt keres. Egyébként honnan gondolod? Nem is ismersz. Mér te hány éves vagy?

  15. Leonardo szerint:

    És mondtam is hogy nem vagyok ilyen. De ha olyan csicska lennék mint egyesek simán le tudlának nyomozni. De tök fölösleges mit érek vele?

  16. Secret Agent szerint:

    Van más dolgom is mint a hülyeségekre válaszolni!

  17. daniv8 szerint:

    akkor most nem értem a kifejezéseket most akkor a cpps nek vége oké de……… több bejegyzés se lesz?

  18. ddpingvin szerint:

    az e-mailek biztonságban lesznek? (bocs a sok kérdésért de úgy gondoltam megkérdezem újra)

  19. Leonardo szerint:

    Hát secretnél sosincs semmi, neki csak a szálja nagy hogy ha idejössz megvernek, de nagy nulla a gyerek.

  20. Ember, aki válaszol a kérdésekre szerint:

    Nem azért, de nem értem mi ez a cigánygyűlölés itt mostanába. A cigányok is ugyanolyan emberek, mint mások. Nem mondom, engem is már akartak megverni cigányok, amelett, hogy ártatlan voltam, de fehérembernél is történt már velem ilyen.

  21. ddpingvin szerint:

    hát akkor viszlát Secret😦

  22. Az úgynevezett porbafingok védője szerint:

    Te Leonardo neked miért ekkora a szád? Főiskolás létedre úgy viselkedsz, mint egy nagy csecsemő. Egy folytába azt mondogatod, hogy lenyomozol valakit elmentek s megveritek. Hogyne🙂 ha megmondod azt melyik városban élek belátom, hogy igazából is kemények vagytok, de addig a szememben te vagy egy porbafingó😀

    • Leonardo szerint:

      Ebbe a posztba én nem terveztem beleszólni,mert
      1. Nem volt nálam gép.
      2. Én nem tervdleztem beolvasni az ilyen, oltogatós nagydumájú gyerekeknek, akik azthiszik kaptak egy kis hatalmat és játszák a kisded játékaikat. (Lásd cip34 aki bannolt azért a csetrôl mert két betûbôl állt a nevem). Szerintem az érettség nem abból áll hogy minél nagyobbat szóljunk be a másiknak, hanem ne a mások (rádásuk 10 évvel fiatalabb) véleményétôl függjünk, szép magyar szóval szarjunk a másikra!

      És mivel a mi oldalunk közös, nem csak hblint meg a többiek, ezért Johnny is használja az accountomat. IDÂIG ebben a posztban CSAK Ô írt a nevemben, nem a probléma átháritásáért csak a dolgok disztázásáért mondom. Nem az én stílusom állandóan a kitûnô😀 képességeimet fitogtatni.

  23. én szerint:

    amúgy az ilyen turbo féle bajkeverő embereket miért nem lehet kirakni a chat-ről? csak mert valamelyik admin haverja’és akkor ő minden szabály alól felmentést nyer,vagy mi? A normális emberek meg ki lesznek szorítva onnan,mert nem ért egyet az ottani sz@r kavarással? tiszteletem.

    • Ember, aki válaszol a kérdésekre szerint:

      Hatékony megoldás: lesz*rod azt a chat-et, és készítesz egy normálisat, amelybe normális embereket hívsz be. Csak sajnos egy idő után valahogy a parasztok is bekerülnek…

  24. johhnnypenguin szerint:

    De nem értem. Most ez a chat egy akkora nagy hatalom? Mindenki már kezdi hogy csak azé nem jövök mert a chaten hülyék vannak. Meg haha én jobb vagyok mert moderátor vagyok haha. A chat azé van hogy beszélgessünk. Itt azért hogy magyarul is tudjunk igazi (bár most már nincs más) cp-zés közbe beszélgetni

  25. XD2000 szerint:

    Épp ez! Akik ennyire dedósan viselkednek mint Turbó, azokat le kell Sz°ni! A chat arra való hogy beszélgessünk és nem arra hogy valaki dedós módon feltörje! Ha ezzel foglalkozik akkor nagyon dedós,ahelyett hogy ő üzemeltetne egy oldalt vagy egy chat-et! Próbálja ki megnézem mennyire megy neki, és csak utána szóljon be neki!Ez a véleményem! UI. Turbó csak jelzem: iszonyú dedósan viselkedsz!!!!

Vélemény, hozzászólás?

