Változások!

Sziasztok Pingvinek!

Mint láthatjátok az előző bejegyzésből, Secret Agent sajnos már nem az oldal szerkesztője. Ma még közölte velem, hogy ha adok 20.000 xatsot(kb. 25.000 forint értékű), akkor 1,5 évre visszatér az oldalra. Én erre azt mondtam, hogy köszönöm, nem kérek belőle, aki pénzért csinál ilyen dolgot, az itt nem hiányzik. A hírírást ismét Tibi és Én vesszük át, és megtudhatjátok a jobbnál jobb híreket!

A CPPS valóban megszűnt, ezt én is sajnálom, remek lehetőség volt a pingvinek összehozására, de sajnos semmi jó sem tart örökké…

Ha kíváncsiak vagytok Secret miért lépett ki, az egyszerű indok ennyi:

Bizonyítottan ő adott k200-nak, az oldal legnagyobb ellenségének main linket, hogy feltörje a chatet. Hiába kértük szép szóval, hogy ne foglalkozzon vele, nem hallgatott ránk. Csináltunk egy tesztet, 3 hétig nem adtunk neki main linket, 3 hétig nem volt probléma. Ahogy visszakapta, napokon belül újból jelentkezett a “feltörési jelenség”. Emiatt megmondtam neki, hogy most egy ideig nem lesz főadmin, ezen úgy felháborodott, hogy távozott köreinkből.

A CPPS megszűnése ellenére továbbra is mindenkit szeretettel várunk a HbCP.tk-n!

~Hblint

23 hozzászólás a(z) Változások! bejegyzéshez

  1. Secret Agent szerint:

    Annyit mondok, hogy nem adtam én ki semmit! Ha meg Turbót tartod a nagyúrnak higgy el mindent annak a cigánynak!

  2. mmate szerint:

    Turbo egy f*sz! Kár hogy kiléptél Secret 😦

  3. mimi17740 szerint:

    Am én tőled meg tibitől semmit sem várok. Most csak azért nem írtatok volna mert secret itt volt? Most meg nincs mindent kiírsz? Mer ha így van akkor csak kihasználtátok őt! Ha meg nem így van akk egy év múlva se lesz kiírva majd a mostani csütörtöki frissítés mert ha nem is egy év de csütörtökön megjelenik a frissítés más hét csütörtökön az új frissítésnél írjátok ki az e hetit szval ha nem lesz kiírva most csütörtökön akk már télleg monchocot fogok nézni. Azon am már kivannak írva az új puffle hatok és itt kivannak? Meg ott kép van a plüssekről meg hogy aki plüsst vesz az kapp egy pufflet egy puffle hatot 1500 coint és 1 cuccot abból az izéből!

    • Secret Agent szerint:

      Nézd én tom, hogy hiába nehéz bejutni szerkesztőnek, de nem ajánlatos, mert mindent teneked kell csinálni! Olyan oldalra érdemes dolgozni, ahol nem basznak le még azért is, mert nem írsz oldalakat! Továbbá azzal, hogy én tudok angolul legalább és összetok hozni egy CPPS-t tudom, hogy az oldal látogatókat fog nyerni. Nem érdemes olyan embereknek dolgozni, akik nagyra élik a hírnevet és nem segítenek (pl. Turbó (egyik barátom írt neki PC-ben, hogy tegye memberré erre kidobta 4everrel)).
      Én legalább segítek azoknak, akik szeretnék ha akármilyen problémájuk van technikailag vagy máshogy abban is szívesen segítek …

  4. Tekitotó szerint:

    WOW! mekkora felhajtást csináltok már ebből majd mást fölvesznek ennyi am meg sztem senki hibája és kész!

  5. johhnnypenguin szerint:

    Tibiiiiiiiiiiii. Elmentem a géptől nem volt időm válaszolni ezért miért bannoltál? De nekem úgy is mindegy nem? Na mindegy. Tibiiiiiiiiiiiiii

  6. Pingvin22850 szerint:

    Hiblint!
    Lehetek szerkesztő az oldalon?

  7. Gyurci szerint:

    de az már hülyeség hogy pénzt kuncsoroksz secret de én azt hittem hogy normális vagy

    • Secret Agent szerint:

      Én normális is vagyok! És azért mert aki az oldalon egyedül szerkesztő, annak kell mindnet csinálnia és beleértve, hogyha még amitmeg is csinált még azért is le van baszva a szerrkesztő szerinted maŕ enm unja, hogy ezt csinálják vele!
      Továbbá már meguntam én is amiért ezt csinálták velem. Én mondtam nekik egy feltételt mielőtt kiléptem. Azt, hogy maradok szerkesztőnek ha kibasszák Turbót. Erre nem tették meg, mert nagyba hisznek egy cigánynak!
      És továbbá erről a 20 000 xatses ügyről olvashatsz a http://hblintkritika.wordpress.com/ -on.többet!

  8. daniv8 szerint:

    hát én sajnálom de továbra is követni fogom az oldalt

  9. én szerint:

    Turbó és Kanna nem ugyan az a személy?

  10. XD2000 szerint:

    rossz hogy HBlint a szerkesztő!😦

  11. ..csak egy vélemény.. szerint:

    Sziasztok!

    Én szinte mindennap nézem ezt az oldalt és nagyon jó ( főleg jó, hogy magyar) és minden itt van ami kell a játékhoz…
    De a chaten nem lehet csúnya szavakat használni, és éppen hogy a főszerkesztő emberek használják a csúnyább értékű szavakat…
    ha más ír csúnya szót vagy panaszkodik már tiltva is van …és az is elég furi, hogy lenézitek a másikat… van aki profi van aki nem
    Nem nagyon akartam ide soha sem írni, de elég uncsi ez a “Kilépek” téma … Megértem, hogy rosszul esik Secret, amit veled tesznek, de ez a takarózás sem jó megoldás, én jobban felnéztem rád, míg nem írtál ilyen dolgokat a Kezdőlapra…meg ide is …
    Azt én is láttam amit az a ‘Kanna’ emberke írt meg a nagy problémákat, de oldjátok meg és kész, persze jó, hogy hozzá lehet szólni meg tippeket adni, de szerintem kevesebb ezzel foglalkozás is épp elég jó lesz
    csak ennyit akartam😄

Vélemény, hozzászólás?

