Aunt Arctic Tracker!

Sziasztok Pingvinek!😀

Az oldalon is nekiállunk a keresésnek, többféle tracker közül válogathattok.

1. Általam frissített, és ellenőrzött tracker.

Állapot: Online
Utoljára látták: Francia Yeti/Snow Forts [20:47]

Ez a tracker a legmegbízhatóbb az összes közül, hiszen ide csak akkor írom ki a helyét, ha már saját magam is ellenőriztem. Ez viszont maga után vonja, hogy jóval nehezebb lesz bekerülnöd, ha ezt használod.

2. Az oldal chatje

Kattints IDE a Chat megnyitásához!

Ez a tracker mondható a lehető leggyorsabbnak, hiszen ha valakitől megtudom, hol található a híresség, ide írom ki a leghamarabban! Azoban ez azt is jelenti, hogy a hely amit mondok, nem mindig biztos, mivel még nem ellenőriztem.

3. A twitter oldal

Kattints IDE a Twitter oldal megnyitásához!

Erre a trackerre ugyanaz igaz, mint a chatre. Ide is a lehető leggyorsabban írom ki az információt, viszont itt semmi nem zavarhat bele, hiszen más nem küld üzenetet, csakis én. Mindenképp érdemes követni, hogy azonnal észrevedd, ha kiírok valamit!

Sok szerencsét mindenkinek a híresség kereséséhez!

~HbCP.tk

10 hozzászólás a(z) Aunt Arctic Tracker! bejegyzéshez

  1. Gyurci szerint:

    Hblint tegnap fenn volt aunt artctic 18:30 körül és barim de nincs új háttér.

  2. Gyurci szerint:

    big surf snow forts

  3. daniv8 szerint:

    héh más témában szolhatnék figyi találtam 2karit a neten mindnek a nevedhez kapcsolodo a neved(nem mondom a jelszot…) az egyik Hblint,a másikSpybot41
    lehetséges hogy a te kariaid?

  4. daniv8 szerint:

    egyépként nagyon kéne valaki aki segit nekem ha valakinek van member pinguja és osztozhatnánk(megbiszhatok vagyok már aki ismer tudja és nem átverés én csak 1member pingut szeretnék aki akar osztozni vagy memberé tenné egyik pingum kérem nagyon kérem szojon!!!!!!!!!!!!!!!!!!nem ÁTVERÉS!!!!!!!!!!!!)

    -daniv8

  5. badu002 szerint:

    én tudok member pingukat, de mindegyik bannolvava van.

    Name: Gwadl23
    Pass: cutiepie

    Name: Aleckking
    Pass: redhouse

    Name: Sabbina103
    Pass: sabbina

    Mindegyik bannolva van sajnos.😦

    • daniv8 szerint:

      azért kösz de nekem már nagyon kéne 1 jo kari a mi member vagy mndom ha valakai osztozni akar?(anyi pénzt szerzek neki 1nap latt)

  6. Nimfa szerint:

    AUNT ARCTIC A KEDVENCEM, ONLINE VAN ÉS NEKEM NEM SZÓLTATOK???!!! ugye még lehet vele találkozni?!

Vélemény, hozzászólás?

