Visszatértem

Sziasztok!😀

Visszatértem a HblintClubPenguinre. Amíg távol voltam addig Kólamaci oldalán dolgoztam szerkesztőként, de Kólamaci ismét becsukott ezért visszatértem ide. Hamarosan nyitok egy új CPPS-t, amiről majd értesítelek benneteket!

Természetesen, amíg távol voltam, akkor is készítettem érdekes dolgokat! Mostmár az AgentTEAM-nek is van hivatalos profilja amin minden fontos kis updatet is ki fogok írni!

Az első publikusan elérhető videómat is már a YouTube-on meg lehet nézni, amiben megtaláltam AA-t a CP-n a francia Yeti szerveren!

Az AgentTEAM oldala még mindig a http://85.216.142.25/ marad és természetesen mindig új frissítések fognak történni! Köszönöm mindenkinek aki résztvett az AgentTEAM Föld Napja Partyn, amely 2012.04.22-én volt!

Hamarosan ismét találkozunk, na de addigis sziasztok!😉

16 hozzászólás a(z) Visszatértem bejegyzéshez

  1. daniv8 szerint:

    nagyon jo

  2. daniv8 szerint:

    egyépként nagyon kéne valaki aki segit nekem ha valakinek van member pinguja és osztozhatnánk(megbiszhatok vagyok már aki ismer tudja és nem átverés én csak 1member pingut szeretnék aki akar osztozni vagy memberé tenné egyik pingum kérem nagyon kérem szojon!!!!!!!!!!!!!!!!!!nem ÁTVERÉS!!!!!!!!!!!!)

    -daniv8

  3. mmate szerint:

    ezt most nem értem előszőr elmentél aztán vissza jöttél aztán megint elmentél és most ismét visszajöttél??? de miért???

  4. prímerpatron szerint:

    Ezek itt szórakoznak velünk!
    “bezár a CPPS!
    a CPPS újra elérheő lesz!
    A CPPS ismér bezár és Secret kilép!
    Secret visszajön ,és megcsinálja a CPPS-t!”
    Mi ez valami vicc???
    döntsétek el már hogy mit akartok!

  5. prímerpatron szerint:

    Aunt Arctic-szal én is találkoztam handschuhen,képek is vannak róla

  6. betti98 szerint:

    Most szórakoztok velünk? Elmegyek-visszajövök, örökre elmentem, de megint itt vagyok… Eldöntenéd végre, hogy mit csinálsz? Minden második bejegyzés az, hogy most épp szerkesztő vagy vagy sem. -.-

  7. daniv8 szerint:

    egyépként nagyon kéne valaki aki segit nekem ha valakinek van member pinguja és osztozhatnánk(megbiszhatok vagyok már aki ismer tudja és nem átverés én csak 1member pingut szeretnék aki akar osztozni vagy memberé tenné egyik pingum kérem nagyon kérem szojon!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEM ÁTVERÉS!!!!!!!!!!!!)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    -daniv8

  8. Rumpelstilckin szerint:

    Daniv8 használd a PayPalt🙂

  9. xz szerint:

    Jaj mennyit hulyititek az embert:/
    De azert orulok,hogy visszatertel:)

  10. NSKH szerint:

    Én is örülök hogy visszatértél secret!

  11. megaede szerint:

    de jó hogy visszatértél

  12. Gyurci szerint:

    az én pingumat is vagy osztozna velem léci nem átverés

  13. PCS szerint:

    Sec, örülök hogy visszajöttél, de tény, hogy elég idegesítő, hogy mostanában minden 2. vagy 3. hír az hogy iitvagy-e, vagy sem..

  14. Secret Agent szerint:

    Nettilalmon vagyok, alig tudok xaten lenni, mert ngyon akadozok.

Vélemény, hozzászólás?

