Refer a friend 2.0!

Sziasztok!

Ez a bejegyzés nem a Club Penguinnel kapcsolatos, így akit nem érdekel, az ne is olvassa!

Annál érdekesebb, hogy új Referral, azaz barátbehívó rendszer érkezett a League of Legends nevű játékra, így én is új ajánlatokat hozok. A lényeg ugyanaz, mint régen, regisztrálj az én linkemről, töltsd le a játékot, és érj el egy adott szintet azzal, hogy játszol. Annyi változott, hogy a szintek nőttek, így én is nagyobb jutalmakat kínálok.

A lépések:

1. Kattints a linkre, töltsd ki az adataiddal, majd a play for free gombra kattints. Kattints IDE!

Készítettem egy képet, hogy érthetőbb legyen számotokra, íme: Kattints IDE a megnyitáshoz!

2. Ha ezzel végeztél, töltsd le a játékot a kijövő Download Game gomb segítségével.

3. Kezdd el a telepítést. A letöltött fájlra kétszer rákattintassz, és ugyanúgy végigmész rajta, mint a szokásos telepítéseknél. A betöltés itt jóval lassabb, mint egyéb játékoknál, hiszen itt az internetre is kapcsolódni kell, hogy más játékosokkal játssz. Azonban nem életöltőnyi hosszúságú, a számláló nem mindig mond igazat, én 10 éves géppel is leszedtem 45 perc alatt.

4. Ha a játék megvan, kattints a Play-re, lépj be a megadott adataiddal, és hajrá!


Ahogy beléptél, természetesen válaszhatsz magadnak nevet, képet, majd a Play gombra kattintva választhatsz magadnak játékot.

Az első cél az ötös szint, a második a tizes szint. Mindegyikért külön-külön jutalmakat ajánlok. Hogy megnézd, épp hol tartassz, csak figyeld a jobb felső sarokban lévő adatokat.

A játék emellett nagyon szórakoztató, és még jutalmakat is szerezhetsz, ha eléred a szinteket!

A nyeremények:

Azok a látogatók, akik képpel együtt bizonyítják, hogy ötös szintűek(természetesen az én linkemről), ezek közül választhatnak:

  • 15 xats
  • 150 jegy
  • Azonnali moderátor rang a chaten, valamint 10 xats.

Azok a látogatók, akik képpel együtt bizonyítják, hogy tizes szintűek(természetesen az én linkemről), ezek közül választhatnak:

  • 40 xats
  • 300 jegy
  • 2 előfizetői nap, valamint a Shuffle nevű power.

Kihangsúlyozom, hogy ez csak egy lehetőség, nem muszáj élni vele, aki szeretne egy kis xatset keresni, tökéletes alkalom! Jó játékot!

És aki elfelejtené, a link, amiről regisztrálj:

Kattints IDE!

Hogyan játssz?

Láttam, hogy sokan beregisztráltak, de szintet lépni nem tudtak. Kattints a nagy Play gombra!

Ezután válaszd ki a Classic játékmódon belül az 5v5, vagy 3v3-at, amelyik neked jobban tetszik. Kattints a Normal, Blind Pickre, majd a Match me with teammates gobmra. Ez elindít egy számlálót, és ahogy talál csapatot, behív a játékba.

~Hblint

18 hozzászólás a(z) Refer a friend 2.0! bejegyzéshez

  1. Viviiiiii szerint:

    nekem 512 mb ramom van ez nemjó hozzá?😦

  2. mimi17740 szerint:

    erre regisztrálok de az ötös szintnél a 200 jegyet választom mert a xat nem kell a moderátorra meg te is képes vagy arra hogy visszatégy taggá mikor frissítitek a chatet mindenki vendég és nem is adod vissza a mod rangot szval azért nem azt választom! A 10-es szintnél pedis szintén a jegyeket választom! Bár az változhat!

  3. mimi17740 szerint:

    mindenhol ott a pipa de mindig azt írja ki: Your signup failed. Most akk mivan ha mindent beírtam? Nem kérem a fordítását mert azt tudom magamtól csak azt kérem hogy miért van ez?

  4. Cpcpsup szerint:

    Ha többször megcsinem akk akár többször is megkap6om a xatsot és a powert?

  5. stillsofwar szerint:

    És Hb mikor kapom meg az igért 44 jegyem még a partyn kellet volna meg kapnom !

  6. Cpcpsup szerint:

    És meddig tórt? xD

  7. Knight15 szerint:

    Hb ha megvagyok már 5 lv fölött akkor hova küldjem ezt neked ide vagy egy emailedre?

  8. Nimfa szerint:

    És itt mit kell csinálni? Csak mert én lány vagyok, de azért még a fiús játékok is elmennek…

  9. kristof13 szerint:

    az er valamit ha mar 30-as szintu vagyok es mar regebb ota jatszok?? mert en mar hamarabb jatszottam meg mielott megjent volna

  10. KockaBence szerint:

    Ez Még Érvényes?

  11. Soma Kovács szerint:

    én már 28-as vagyok de nem küldök képet

  12. Szszil szerint:

    Helló, tegnap regisztráltam a Lol-ra a linken keresztül, és ma elértem a lvl 5-öt. A kép róla: http://www.flickr.com/photos/85033884@N07/7789083848/in/photostream/ Légyszi ha jó a kép Szszil-nek írj be a jegylistába. Hamarosan meg is lesz a lvl 10😛

  13. Szszil szerint:

    Ó, de feledékeny vagyok, elfelejtettem megmondani, hogy kellajegy (jobb nem jutott eszembe) néven regisztráltam és a Summonerem neve Joey47.

  14. csongii szerint:

    hogy kell jelentkezni hpbálint az oldaladrea?

  15. rebeka szerint:

    szia Hbalint én 10 szintü vok de nem tok képet küldeni de ha válaszhatok akkor 300 jegy köszi

  16. rebeka szerint:

    a neve: Balintka

Vélemény, hozzászólás?

