Új szerkesztő

Sziasztok pingvinek!😀

A nevem Cp fan forever és én vagyok a Hbcp új szerkesztője. A chat-ről jópáran ismerhettek. Amint tudok mindent kifogok írni és nagyon örülök hogy szerkesztő lehetek!😀 Hblint úgy gondolja, hogy sokat fogok segíteni🙂

 

Örültök hogy szerkesztő lettem?

Cp fan forever

6 hozzászólás a(z) Új szerkesztő bejegyzéshez

  1. pirospingu szerint:

    Ha többet írhatnál a gycp-re még jobb lenne!

  2. Dodó szerint:

    grat =)

  3. Tifcsi szerint:

    Én örülök neki hogy szerkesztő lettél mert szerintem jó munkát fogsz végezni és grat hozzá😉

  4. daniv8 szerint:

    hát …köszöntünk az oldalon:D

    -daniv8

  5. Prímerpatron szerint:

    Grat!🙂

  6. Mamcsi szerint:

    grat😉

Vélemény, hozzászólás?

