Superhero party sneek peek

Sziasztok pingvinek!😀
Mint tudhatjátok Júniusban megjelenik a Superhero Party (Szuperhős parti). Tartanék róla egy előzetest: 

A Superhero Party a Marvel ötlete volt, és a Club Penguin ezt felhasználta. A parti állítólag izgalmas lesz, de még igazából sokat nem tudunk róla.

A hősok Jobbról balra:

ⓞLoki

ⓞHulk

ⓞCaptain Amerika (Amerikai kapitány)

ⓞIron Man (Vasember)

ⓞThor

ⓞBlack Cat Women (Macskanő)

ⓞSpiderman (Pókember)

ⓞX-men

 

Tetszik az előzetes?

12 hozzászólás a(z) Superhero party sneek peek bejegyzéshez

  1. Danielkiraly szerint:

    Csak annyit fűznék hozzá ,hogy nem macskanő hanem fekete özvegy és hogy kíváncsi vagyok az ingyen cuccra.

  2. YungB szerint:

    Iron Penguin🙂

  3. mimi17740 szerint:

    kaphatnék jegyet amúgy mert vagy pár postal ezelőőt már én leírtam kommentbe!

  4. daniv8 szerint:

    nemrosz de hát lehetnetöbb info is:/

  5. Gyurci szerint:

    én már mikor láttam már vagy 2 éve xd

  6. szb5 szerint:

    nekem tetszik alig várom, de balról a harmadik nem fekete özvegy?

  7. Viltord szerint:

    Hmm, érdekes új parti ötlet. Reméljük, jó lesz, majd kiderül, milyen lesz. A legtöbb partiról szinte mindig azt mondják, hogy izgi lesz, pláne a member-eknek, naná hogy túlszépítve reklámozzák,…

  8. KorinaLPS szerint:

    THOR!!! A kedvenc hősöm!!

  9. mamcsi szerint:

    A jobb elso az hogy volna mar loki?

Vélemény, hozzászólás?

