Medieval Party Exclusive

Sziasztok Pingvinek!

Most egy nagy exclusive dolgot mondok el: member cuccok non-membereknek!!!

Az összes Questben megszerezhető jutalom használható nem előfizetőknek is! Lehet, hogy úgy lesz mint a Halloween partin, hogy csak a parti idejéig tart az akció.

Örülsz a háromnon-member cuccnak? Szerinted örökké viselhetjük őket?

~Hblint&Cp fan forever

40 hozzászólás a(z) Medieval Party Exclusive bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Halloween party-n is örökké elérhetővé vált a szellem jelmez. Mai napig tudom viselni.🙂

  2. prímerpatron szerint:

    én is

  3. prímerpatron szerint:

    Balib ,neked van lézerlátó szemüveged?

  4. ddpingvin szerint:

    az én pingvinem non member beenged a sárkányt legyőzni és most megkaphatom azt a köpenyt is ami ott lóg a hídon!

  5. mmate szerint:

    Kitudja…remélem igen!😀

  6. pingvin5301 szerint:

    én örülnék ha megtarthatjuk

  7. daymank szerint:

    én nem tok belépni a member helyre

  8. mimi17740 szerint:

    Nem vok member de beenged és beengedett legyőzni a sárkányt! Ott nem volt member a köpeny de most már az is elérhető! EZ A LEGJOBB MEDIVEAL PARTY!!!!!!!!!! A következő partyt is várom a superhero partyt de az csak 17-én lesz csak!

  9. brekicica szerint:

    engem nem enged be:\

  10. Gyurci szerint:

    hogy enged be ?????

  11. Balib3 szerint:

    Engem nem enged be a sárkányhoz. De mások is mondták már hogy be tudtak menni. Hogy sikerült?

  12. Nudlii.²°¹2 szerint:

    Ezt is ingyé meglehet szerezni._.:D
    http://prntscr.com/9olxv

  13. Máté Ferenczi szerint:

    Hogy lehet bejutni a hídra? Már sok embernél láttam a köpenyt. De nekem Memberes😥 Énis akarom.

  14. Gyurci szerint:

    én is

  15. Tamezz szerint:

    engem se enged be amúgy a mountain tetején kell bemenni?

  16. Gyurci szerint:

    össze gyűjtötted a tárgyakat hogy legyőzd a sárkány és mindig bemehetsz????????

  17. ddpingvin szerint:

    én igen!!!!!! non member vagyok😉

  18. pingvin5301 szerint:

    nincs is születési dátum be író a regisztrációban!

  19. Girl33 szerint:

    hol lehet ezeket a cuccokat megszerezni?

  20. daniv8 szerint:

    kérdezhetek valamit hblint hogy szerkeztetél (készitettéél )ijen oldalt énis szeretnék csinmálni elmondja valaki?????????????????

  21. mmate szerint:

    Szerintem csak azok mehetnek be a sárkányt legyőzni akiknek rajta marattak a card-jitsu partin megszerzett fire itemek. a gép sztem membereknek néki őket,és ezért engedi be őket a szobába.

    • Balib3 szerint:

      Nem hiszem mert a tesztpingvinemet, amivel szinte sosem játszok, beengedte. De neki nem volt meg se a fire se a water ruha. Persze pont azt engedi be amivel nem játszok.

      • mmate szerint:

        mert a barátom pingvinjét beengedte,és ő nem member. aztán elkezdtem gondolkodni hogy miért,aztán arra jutottam,hogy mivel rajta van a fire ninja ruha,ezért gondoltam hogy a gép tagnak nézi és ezért engedi be a tag szobákba. Ezután azonnal beléptem azzal a pingvinemmel,aminek meg van a fire ninja ruhája,és őt is beengedte a member szobába. Ezért gondoltam azt,hogy attól van,mert a gép tagnap hiszi. Természetesen a többi pingvinemet,melyeknek nem volt meg a fire ninja ruha,nem engedte be a tag szobába…

  22. prímerpatron szerint:

    össze lehetett szedni a cuccokat??

  23. prímerpatron szerint:

    szerintem hiba volt mert engem már nem enged be…Kár..

  24. Sziasztok pingvinek!
    Nekem nem volt membership! Könyörgöm hogy valaki csináljon nekem? Egy évig szeretnék!😥

  25. Szevasztok!
    Úristen hogy én non memberpingvin vagyok, és beengedte a membership házba és megengedte hogy tudja venni a memberes ruhát!!!!😄 Komolyan mondom! Én non member vagyok!😄

Vélemény, hozzászólás?

