Superhero Party Sneek Peek!

Sziasztok Pingvinek!😀

Új Sneek Peek-es képeket találhatunk a Superhero Party-ról (Szuperhős parti)!

Az első kép egy küldetéses szobának tűnik. Nekem nagyon tetszik🙂 Ha jól megnézitek a háttérben látszik a Club Penguin szigete. Szóval szerintem ez egy űrhajó, repülő! Láthatunk egy hologramot egy UFO vagy inkább idegenről. Ezt az idegent a Marvel tervezte.

Club Penguin Superhero Párt 2012 Szobák Sneak Peek

A második képen szerintem egy óriási robot látszik. Szerintem gonosz robot😉 Nagyeséllyel ez is egy szobában lesz. Ha megnézitek a székeket olyan, mintha a sárkány szárnya lenne.. Lehet, a sárkány visszaakar jönni. :O

Club Penguin Superhero Párt 2012 Szobák Sneak Peek

Szerintetek ilyen szobák, helyek lesznek?

Cp fan forever

27 hozzászólás a(z) Superhero Party Sneek Peek! bejegyzéshez

  1. mimi17740 szerint:

    első képpel kapcsolatosan ha jobban megfigyeljük az a command room( ha így hívják xD na akk EPF-es szoba) a második meg vagy színház vagy nem tudom hát házak vannak!

  2. daniv8 szerint:

    szerintetek ingyencuc mi lesz?

  3. mamcsi szerint:

    ha ilyen haterrel nem nasgyon lehet elkepzelni😀

  4. mamcsi szerint:

    biztosan valmi kiraly cucc

  5. mmate szerint:

    Nagyon jól néznek ki! Kíváncsi leszek,mi lesz az ingyencucc…

  6. daniv8 szerint:

    eszt nzétek mit találtam: http://cpahaverokkal.site50.net/
    menyetek legalulra az oldalon szeritetek ezek mikor lesznek elérhetöek?

  7. prímerpatron szerint:

    Ki a “pííííÍ” az a marvel?????
    az első és a második képen lévő robot ugyanaz….!

  8. mimi17740 szerint:

    ESZEMBE JUTOTT VALAMI! Mi van ha most nem májusba támadott herbert mivan ha ezzel a robottal most ő támad?

  9. szb5 szerint:

    a holobot szerintem a másik képen lévővel megegyezik

  10. prímerpatron szerint:

    ezt mondtam…

  11. daniv8 szerint:

    hljátok lehet hogy majd le kell gyöznia robotot nem?

  12. szb5 szerint:

    a második kép egy ház tetején a városban van és mögötte vörös felhők

  13. szb5 szerint:

    a pingu botnak szeme és csőre is van

  14. Bihub szerint:

    Én már tapasztalt Cp-s vagyok.😉 Mindkét képen szobák láthatóak.
    Az első kép a Command Room lesz míg a másik a Snow Forts..
    A második képen az egyik házon egy óra van. Az az óra a Penguin Time Zone (Ennyi ész komolyan egy 10 éves jobban tudja -.-)

  15. daniv8 szerint:

    O O
    nemazér de szerintem az 1 boba (_)
    I I

    (AMM ez majom lenne)

  16. Gyurci szerint:

    nem lehet a coomand room mert a cp fölött van

Vélemény, hozzászólás?

