Field Ops #87

Sziasztok Pingvinek!

Az új Field Ops teljesítéshez a Snow Fortsba kell menned!

Ha a feladatot sikeresen teljesítetted, egy medállal gazdagodsz, valamint Gary fog neked egy üzenetet hagyni.

Remek munka Ügynök! Ez majd lelassítja Protobot terveit… mostanra.

Legyél a közelben. A fő célod hogy a lakosokat megvédd. További parancsok hamarosan.

Te mit gondolsz?

~Hblint

11 hozzászólás a(z) Field Ops #87 bejegyzéshez

  1. csipike2 szerint:

    Hú köszi már 3 napja ezt keresem!😀

  2. Leonardo /mobil/ szerint:

    oooo, mi tortent a hb xattal? csak nem feltortek…. xD

  3. csipike2 szerint:

    Már tegnap hb kiírta csak már nincs ott a “Csodáltunk benned…..” vagy mi volt az bejegyzésnél valami ilyesmit írt: “ma felléptem a chatre és láttam hogy fel van törve és az oldal ellensége k200 feljebb való ranggal rendelkezik mindenki felett. ezt nem gondoltuk volna rólad Secret Agent!”

    Ha valakinek rossz ha kiírtam akkor jelizzen vissza! xD én csak az igazat mondom! Sajnálom, igazmondó vagyok!

  4. csipike2 szerint:

    Valami ilyet írt! sajnálom nem vagyok Olive a zsenipalántákból! xD vagy Oliv de szeintem úgy írják Olive! nem baj!

    • Leonardo /mobil/ szerint:

      A nagy FASZT. Secretnek semmi köze nem volt ehhez. Én gondolom ki volt, de nem szólok bele mivel azt hogy mi is volt az csak megbíható külsôforrásból tudom. Természetesen mi se.voltunk, mert én Párizsba vok, Johnny pedig elfoglalt (nagyon), és szólt volna ha ilyen tettet hajt végre. Secnek meg lett volna az oka de nem ô volt. Én máshol keresgélnék…

  5. Killer szerint:

    Annyit szeretnék irni hogy K200 a feltöréssel még próbálkozik de hogy az oka mért van nemtudni.Ha kell még információ K200 feltöréséröll irj lci Hblint elérhetőségem xaton.

  6. Leonardo /mobil/ szerint:

    Ja éz egyébként beadtam terminek h én vok k200, majd légyszi szóljatok neki, mert elmondja hbnak és még enge. fognak bannolni

  7. Reader szerint:

    88-as Field-Ops is van már, de mindegy…😉

Vélemény, hozzászólás?

