Szünet!

Sziasztok Pingvinek!😀

Végre nekem is elérkezett a vakáció, több időm lesz az oldallal foglalkozni. Eddig sajnos egy nehéz vizsgára kellett készülnöm, de már túl vagyok rajta, úgyhogy belevetem magam a munkába! Hamarosan nyomát is láthatjátok majd. Újból írom a híreket, valamint a CPPS is hamarosan újraindul! Addig is, jó vakációt mindenkinek!

~Hblint

6 hozzászólás a(z) Szünet! bejegyzéshez

  1. mamcsi szerint:

    koszi neked is🙂 csodalkoztam hogy hogy nincs friss hir

  2. csipike2 szerint:

    Nekünk már 14-én elkezdődött!😀
    Amúgy alig várom hogy induljon a CPPS! Csak nem leszek itthon mert elutazunk!!!!
    De ott a barátoméknál van gép így regisztrálhatok!
    ÉÉÉÉÉÉÉS Augusztus 28-án lesz hogy egy éve fentvagyok! (A CPPS-es bejegyzésnél tévedtem!)

  3. mamcsi szerint:

    jo utat

  4. Balib3 szerint:

    Jó hír.🙂

  5. csipike2 szerint:

    Ha nekem mondtátok köszi!

  6. csipike2 szerint:

    Szerintem Július 2-án megyünk!

Vélemény, hozzászólás?

