Music Jam Sneek Peek

Sziasztok Pingvinek!😀
Gondolom sokan ismeritek a Disney Channel © nevű Televízió adást. Aki ismeri szűkítem a köröket🙂 Estleg a Shake It Up (Indul A Risza) ? Aki ismeri annak pedig: CeCe Jones és Rocky Blue? Ismerős?

A Club Penguin Music Jam-ének elég sok köze lesz a TV műsorhoz. Állítólag Rocky és CeCe (Zendaya és Bella Thorne) lesz a két új híresség. Sokan elkezdték hogy “ez is egy nagy reklám” meg “miért nincs hagyományos Music Jam?” Ezekre a válaszom: 1.-re: 1 Mindkettő a Disney-hez tartozik így ismertetik meg egymást a műsorok 2 Ki tudja? Lehet, hogy nemsokára az Indul A Riszában fognak járszani a Club Penguin-en :) 2.-ra: Minden évben kicsit más a party (ezalatt nem csak a music jam-et értem) és egyébként is? Az nem lenne unalmas ha minden Party ugyanolyan lenne?

Örültök a partynak?

Cp Fan Forever

13 hozzászólás a(z) Music Jam Sneek Peek bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Én a hagyományos fajtának örülnék.Oké hogy mind a 2 a Disney-hez tartozik, de a Club penguin nem más Disney produktumok reklámozására készült. Ha behoznak mindenféle dolgot különböző műsorokból, akkor a játék már nem lesz olyan egyedi mint volt. Örülök hogy ide is kikerült a hír.🙂

  2. Reader szerint:

    Ahhoz képest, hogy még soha nem voltam Superhero Partin, most, hogy 1 héttel meghosszabbítják, még unalmasabb lesz…

  3. marcellm szerint:

    Az igaz, hogy unalmas lenne ha mindig ugyanolyan lenne ezért kisebb dolgokat változtatnak meg pl.: a dekoráció, szín padok helye vagy ilyesmik, de azért nem kell túlzásba esniük! (szerintem)

  4. Szivárvány Puffle szerint:

    Kedves Hb csapat!
    Nagyon szerettem volna honlapot csinálni club penguinről de tudom hogy egy ember se látogatott volna mivel a te jó kis oldalad (amit mindíg is néztem) el vette volna a látogatóimat. A vágyam még nem szűnt meg de nem egy saját honlapon gondolkozom. Hblint Légyszíves bevennél szerkesztőnek? Minden nap sokat gépezek gyorsan írok választékos szavakkal és egyfolytában a club penguinen lógok. Nem vennél be? Kérlek! Nem bánnád meg!

  5. megaede szerint:

    én már egy cp-os oldalon(http://www.clubpenguinwiki.info/wiki/Main_Page)láttam hogy az “indul a risza” miatt a partynak más lesz a neve:ultimate jam

  6. megaede szerint:

    nézzük a party jó oldalát több híresség lesz

  7. Csuszi12 szerint:

    mikor lesz a party? tud valaki jó unlockokat? membereset??????

  8. csipike2 szerint:

    Az már milyen!🙂 Miért van tűzijáték a CP-n?😀

  9. Balib3 szerint:

    Asszem a Kanada nap miatt. Július 1-jén lesz.

  10. KorinaLPS szerint:

    Szerintem az is a baj,hogy aki új a CP-n nem tudja majd megismerni az eredeti Music Jam-et.Én például November óta játszom és még nem voltam egy Music Jam-en sem. 😦

  11. tafy98 szerint:

    én csak 1 en voltam

Vélemény, hozzászólás?

