Új szerkesztő

Sziasztok!

Én vagyok Pingvin22850 , a hbclubpenguin.wordpress.com oldal új szerkesztője. Én is segíteni fogom mostantól a szerkesztőket a szerkesztőknek való feladatokban.

 

~Pingvin22850

32 hozzászólás a(z) Új szerkesztő bejegyzéshez

  1. KorinaLPS szerint:

    Örülök hogy itt vagy!

  2. pingvin22850 szerint:

    Én is örülök ,hogy itt lehetek szerkesztő!

  3. Secret Agent szerint:

    Ne örüljél előre, majd meglátod, hogy fognak bánni veled!

  4. Balib3 szerint:

    Hiszen még csak 1 bejegyzést írt.🙂

  5. Vadorzo szerint:

    Nekem tetszik secret megfogalmazása

  6. KorinaLPS szerint:

    1 bejegyzésből nem lehet megítélni, milyen a fogalmazás.Várjátok meg a következőt.Akkor ítéljetek.
    U.i:Nekem tetszik a fogalmazás.😀

  7. Lewy szerint:

    Hmm…remélem ide többet fogsz írni, mint az én oldalamon.😛

  8. pingvin22850 szerint:

    Hát voltam az oldaladon , de csak fél napra , mert valaki feltörte az oldalad.

  9. Cox szerint:

    Egyébként nem tudjátok, h a Beacon-on miért megy a puffle-ös zene?😮🙂

  10. The Sky szerint:

    Van valakinek ddmt2 S1 -re karija?

  11. mamcsi szerint:

    sok sikert pingvin a dojo elött van egy új pin csak szólok

  12. T. szerint:

    Azért írni megtanulhatnál…😀 Szerkesztő, szerkesztő, szerkesztő, szerkesztő… Szinonímát nem ismersz?😀

    Mondjuk Secret hozzászólása is… “aztat” xdddd Ez valami falusi nyelvjárás?:D

  13. Menyus szerint:

    DE HOL LEHET BEÉPNI????!!

  14. Menyus szerint:

    BELÉPNI, BOCS

  15. Danielkirály szerint:

    Engem nagyon nem érdekel ,hogy mien a megfogalmazása,szimpatikus e…
    Engem csak az érdekel ,hogy normálisan írja ki a dolgokat🙂
    Ám igen, már én is felfedeztem lassan 1 hete a dojo előtt pint:/

  16. Danielkirály szerint:

    Ja és a mountainon és a kis szigeten tüzijáték van😀

  17. DLPRFilms szerint:

    a CP egész interface je megváltozoztt valamintz már kint van az ultimate jam poszter Cece val és Rocky val !

  18. Menyus szerint:

    hol lehet belépni a játékba?

Vélemény, hozzászólás?

