Újdonságok a Club Penguinen

Sziasztok Pingvinek!

A Club Penguinen új kijelentkezőkép , főoldal , ruhakatalógus van. Új előadás tekinthető meg a Stage-ban. Mutatok egy pár képet a sok újdonságról.

Íme a Főoldal:

A kijelentkező kép így változott meg:

Ebből a ruhakatalógusból lehet válogatni:

Ez az előadás a Stage-ban:

Te örülsz a változásoknak?

~Pingvin22850

18 hozzászólás a(z) Újdonságok a Club Penguinen bejegyzéshez

  1. mamcsi szerint:

    Es mi van az uj treasure bookal?Azat nem rakod ki?

  2. Gyurci szerint:

    miért nem redpanny ír????

    • redpanny szerint:

      Kedves Gyurci!
      Nagymamámnál vagyok és csak most jutottam a számítógép elé🙂 Nagyon örülök hogy hiányolod a bejegyzéseimet😀 Ez egy szerkinek nagyon sokat jelent hidd el😉

  3. DLPRFilms szerint:

    Nekem teszenek a post jaid de az a kijelentlező képernyő (h vegyél membershipert)

  4. pingvin22850 szerint:

    Köszönöm!

  5. Secret Agent szerint:

    Még egy csomó frissítés van amit figyelembe se vettek.

  6. ponny szerint:

    Attól hogy kritizáljátok nem fog hamarabb elmenni!! Pingvin22850 nem kell izgulni jól csinálod, kicsit jobban merülj el benne és a megfogalmazásodban legyen benne egy kis lazaság..rakj bele smiley-t nem kell annyira komolyan venni a megfogalmazást, tedd barátságosabbá🙂

    • korinalps szerint:

      Egyet értek ponny-val. Aki eddig csak rosszat mondott legyen szíves abbahagyni, ha azt reméli ettől elmegy.Pingvin22850 kitart és nem fog elmenni (remélem).
      U.I.:Pingvin22850, így tovább,és talán kitartasz egy évig is.

  7. Ugrász108 szerint:

    egyet értek secrettel

  8. mamcsi szerint:

    Ezt mondom az uj treasure bookot se vette figyelembe…

  9. Danielkirály szerint:

    Én azt mondom ,hogy végre 1 normális szerkesztő aki nem 1-2 hét eltéréssel írja le a dolgokat…

  10. Ugrász108 szerint:

    pingvin nem vártam tőled semmit de mégis csalódtam

  11. pingvin22850 szerint:

    Danielkirály-on , és DLPRFilms-en kívül mindenki csak kritizálni tud. Kíváncsi vagyok ,hogy ti ,hogy írnátok a bejegyzéseke!

  12. pingvin22850 szerint:

    *Bejegyzéseket

  13. Ugrász108 szerint:

    én már voltam máshol szerkeztő és a többiek szerint jó voltam

  14. pingvin22850 szerint:

    Köszönöm a biztatást ponny!🙂

Vélemény, hozzászólás?

