Music jam; Szürke szín várható

Sziasztok Pingvinek!😀

Arról szereztem tudomást, hogy a Music Jam-re megjelenik a szürke szín! Ez természetesen nem biztos, de elég sok esély van rá.

Az első jel hogy a Party előzetesében 00:37-nel egy szürke pingvin látható:

Ez nem olyan feltűnő, nemis ez a főbb jel😉 Ha jó alaposan megnézitek a kezdő képet egy (ugyanaz a pingvin) DJ pingvin található😛 :

Ez viszont egy elég nagy jel. Lehet hogy Rocky és CeCe hozza be a szürke színt a divatba? Ki tudja? Nekem tetszik az ötlet😀

 

Szerintetek lesz szürke szín?

Cp Fan Forever

 

 

Utó Irat: Nagyon szeretném megköszönni Gyurci-nak, hogy hiányolta a bejegyzéseimet🙂

7 hozzászólás a(z) Music jam; Szürke szín várható bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Nem lehet hogy ez a már korábban is látott fehér szín? Csak most mivel a háttérben sötétebb van, szürkének látszik. A CP azt írta egyszer Twitteren, hogy májusra tervezik az új színt. Nemrég pedig írták hogy késnek vele.

  2. Gyurci szerint:

    szívesen amugy a pingum Ugrász108 valamikor azzal is írok de ezzel szoktam

  3. Varga Bertold szerint:

    Régebben meglehetett szerezni a színt a cheat engine-vel de már nem lehet! Nekem megvan ha vki kíváncsi rá írjon

  4. Prímerpatron szerint:

    szerintem az nem jó hogy ha szürke színt csinálnának mert senseinek az a színe, a fehérnek sokkal több értelme lenne

  5. Secret Agent szerint:

    Szerintem nem lesz, mert egyedül egy pingbin viseli ezt a színt, aki meg Sensei!

  6. prímerpatron szerint:

    amúgy azt a képet jobban megnéztem:csak a reflektorban látszik szürkének a pingvin. fény nélkül aquakék

  7. Bozsi1 szerint:

    Hello.Ez a kép amelyiken a szürke pingvin a dj az hol van.Mert a kezdőlapon kék a pingvin

Vélemény, hozzászólás?

