The Party Starts Now&Music Jam Előzetes

Sziasztok Pingvinek!😀

A már régóta ígért The Party Starts Now című zene végre megérkezett teljes verziójában! Íme:

Nekem nagyon tetszik a zene, szerintem a party is legalább ilyen jó lesz!

Egyéb: Happy77 egy újabb képet tett közzé, melyben most a Plaza kinézetét mutatja a party színeiben!

Én már nagyon várom a partit!

~Hblint

7 hozzászólás a(z) The Party Starts Now&Music Jam Előzetes bejegyzéshez

  1. Bella szerint:

    Köszi az értesítést *-*😀 (khug)

  2. Reader szerint:

    Annyira jó már ez a száám😀

  3. Balib3 szerint:

    A Penguin band online! Mostantól lehet őket keresni. Nézzetek utána.

  4. Egy ember szerint:

    Most vajon fent van? Én kerestem mindenhol már, de lehet hogy ma már nem sikerül!

  5. vadorzo szerint:

    Látjátok a sarokban azt a pipát szerintem annak is köze lesz a partyhoz

  6. adi szerint:

    cadence a videóban amikor herbert megbütyköli a dj pultot akkorelővesz egy rádiót az benne van a partyban

Vélemény, hozzászólás?

